Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verdorie toch!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verdorie toch!
    Posted: 07 Oktober 2012 om 20:30
Waarom maken jullie allemaal van die leuke werkjes.
Ze komen allemaal heel snel op mijn 'o dat wil ik ooit ook eens maken' lijstje en zo heb ik geen tijd genoeg.

LOL

en nu iedereen ophouden met creaties posten en patroontjes vinden tot mijn sneeuwvlokdeken af is Evil Smile

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 20:34
Of niet meer kijken:)
Moeilijk he!!!
Zoveel mooie dingen.

Ik ben wel benieuwd wat er op jullie te doen lijste staat.

Ik met echt mijn vakantie foto's gaan doen.
Maar door het leuke haakwerk schiet dat er bij in.

Op haakgebied zou ik graag een circelvest willen maken . Of een shrug heb een mooi patroon 2 zelfs:)
En de kinderen willen een vogelbekdier:)
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 20:36
dan moet ik mijn internet opzeggen anders lukt het me nooit om niet te komen kijken ;)

Hoezo verslaafd? LOL

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 23:08
LOL
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 23:31
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt Wink ik zie zoveel overal dat ik niet goed weet waar ik eerst wil aan beginnen, pfff vermoeiend is dat Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 23:49
Konden we onszelf maar klonen he, hahahahahahaha
groetjes margriet
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 23:50
Oh wat herkenbaar! Door jullie schuld zit ik nu op pinterest en wat ik daar allemaal voor leuks tegenkom, kwijl. Maar ik hou er wel van om wat werkjes tegelijk te hebben, ik ben naast de sneeuwvlokdeken ook een vest aan het breien en mag van mezelf ook nog wel een paar kleinere dingetjes maken voor de kerst.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 23:52
word alleen maar erger hoor en op den duur weet je niet meer wat te maken en krijg je dus zoveel WIPS dat je niet meer weet welke je allemaal nog hebt liggen

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 23:52
LOLLOLLOLLOLLOL Ik ken het probleem ik ben dus maar  gewoon gaan doen wat mijn haaknaald zegt ik pak een bol wo;l  zie de kleur en kijk wat eruit komt  LOLLOLLOLLOLLOL

Maar  nee ik heb me gewoon voorgenomen in thema's te haken en ben nu dus met Halloween bezig.

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 12:01
OOOO wat herkenbaar. Ik kies ervoor om met 1 groot project bezig te zijn en tussendoor wat kleinere dingen te maken voor de afwisseling. Dit werkt prima bij mij. Ik heb geen creaties die nog maar voor de helft klaar zijn. Alleen nu heb ik mezelf voorgenomen om eerst wat wol op te maken want ik heb nog aardig wat liggen.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 12:09
.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 12:26
OOOhhhhhhEmbarrassed dit is zo herkenbaar. Ik loop ook met alerlei projectjes in mijn hoofd die ik wil doen. En het is zo moeilijk kiezen, wat nu eerst. Maar nu eerst de halve dingen afmaken. Er is ook zoveel leuks.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 16:01
en maar zeuren dat ik mijn werk nie gedaan krijg
(maar wél tijd voor forum nieuwtjes ,maar da zeggen we er nie bij hé Ermm)

verslaving ??           noooooooooooo way ...
Sonja
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns