Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

help help

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: help help
    Posted: 09 Oktober 2012 om 19:56
Ik ben een egeltje aan het haken,er staat dat je bij Amigurumi, haaknaald 3of 3.5 moet nemen ivm met de vulling.Nu ik heb mijn egeltje gehaakt met 3.5 maar hij word veel te lang hij ziet er niet uit
zie foto wat doe ik  fout??
Groetjes Helma
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:09
hoi helma,
alleen vasten gebruikt?
kleinere haaknaald misschien.
lijkt nu op een zeeleeuwtje of zeehondje.

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:09
Alles hangt af van je manier van haken : vast (dikkere naald) of los (dunne naald) en de dikte van je draad.
Vaste regel : vast haken zodat je de vulling niet kan zien
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:13
lijkt nu op een zeeleeuwtje of zeehondje echt wel heSmile.Maar als ik haak met bv 3 dan word hij te strak gehaakt (denk ik).Een ding weet ik wel hij gaat de vuilnisbak in samen met nog meer rare, aparte creatie`s van  mij.
Groetjes Helma
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:17
hoi,
niet weggooien!!!
als je echt wanhopig bent, kan ie altijd nog als kattenspeeltje!
ooit word t weer carnaval, naai alle volgens jou rare creatie s op een hoed of zo.maak kartonnen  haaknaalden en mejuffrouw haakgraag is geboren!
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:19
Dat zou een giller zijn ik val dan wel opTongueBig smile
Groetjes Helma
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:21
Ik vind hem nog niet zo gek lang, als je de stekels erop maakt, ziet het er waarschijnlijk heel anders uit. Dat zou ik eerst proberen voordat je hem weg gaat gooien.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:18
Ik vind hem een super lief kopie hebben !
Dan is het toch gewoon een zeeleeuwtje of waar hij dan ook op mag lijken. Ik vind hem er heel lief uit zien, dus wat mij betreft niet weggooien !

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:22
ja probeer eerst de stekels eens , zou ik ook doen . Een werk is pas af als het helemaal af is Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:16
Lijkt me een goeie tip Linda. Soms als hij af is, kun jet beter beoordelen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 22:48
Ik sluit me bij de andere dames aan maak hem eerst maar eens af en kijk dan weer ik kijk soms ook zo raar tegen dingen aan en als het klaar is dan is het toch goed gekomen

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 23:05
Ik zal jullie raad opvolgenSmile
Groetjes Helma
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 23:09
Een amigurumi moet strak gehaakt worden, dus die nummer 3 kan wel ok zijn.

Zijn snoetje is echt te lief om hem weg te gooien. Ik zou proberen met de stekeltjes of anders 2 slappe pootjes aan de zijkant zodat je een lief zeehondje krijgt.
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 13:51
Een egel heeft toch ook een lang lijf? Die bij ons in de tuin tenminste wel. Met stekels zal hij er vast veel egeliger uit zien.
Back to Top
Poppy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Poppy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 17:35
Ik kan me voorstellen dat dit niet helemaal de bedoeling was maar ik vind hem er wel schattig uit zien hoor! Hihi, koddig ding!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 17:42
nee is zonde nu al weggooien
ben t eens met de anderen eerst stekels erop
hij zal dan heel anders uitzien
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns