help help |
Reageer ![]() |
Autheur | |
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2012 om 19:56 |
Ik ben een egeltje aan het haken,er staat dat je bij Amigurumi, haaknaald 3of 3.5 moet nemen ivm met de vulling.Nu ik heb mijn egeltje gehaakt met 3.5 maar hij word veel te lang hij ziet er niet uit
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoi helma,
alleen vasten gebruikt? kleinere haaknaald misschien. lijkt nu op een zeeleeuwtje of zeehondje. |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Alles hangt af van je manier van haken : vast (dikkere naald) of los (dunne naald) en de dikte van je draad.
Vaste regel : vast haken zodat je de vulling niet kan zien |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
lijkt nu op een zeeleeuwtje of zeehondje echt wel he
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi,
niet weggooien!!! als je echt wanhopig bent, kan ie altijd nog als kattenspeeltje! ooit word t weer carnaval, naai alle volgens jou rare creatie s op een hoed of zo.maak kartonnen haaknaalden en mejuffrouw haakgraag is geboren! |
|
![]() |
|
Dat zou een giller zijn ik val dan wel op
![]() ![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik vind hem nog niet zo gek lang, als je de stekels erop maakt, ziet het er waarschijnlijk heel anders uit. Dat zou ik eerst proberen voordat je hem weg gaat gooien.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik vind hem een super lief kopie hebben !
Dan is het toch gewoon een zeeleeuwtje of waar hij dan ook op mag lijken. Ik vind hem er heel lief uit zien, dus wat mij betreft niet weggooien ! |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ja probeer eerst de stekels eens , zou ik ook doen . Een werk is pas af als het helemaal af is
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Lijkt me een goeie tip Linda. Soms als hij af is, kun jet beter beoordelen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Ik sluit me bij de andere dames aan maak hem eerst maar eens af en kijk dan weer ik kijk soms ook zo raar tegen dingen aan en als het klaar is dan is het toch goed gekomen
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Ik zal jullie raad opvolgen
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Een amigurumi moet strak gehaakt worden, dus die nummer 3 kan wel ok zijn.
Zijn snoetje is echt te lief om hem weg te gooien. Ik zou proberen met de stekeltjes of anders 2 slappe pootjes aan de zijkant zodat je een lief zeehondje krijgt. |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Een egel heeft toch ook een lang lijf? Die bij ons in de tuin tenminste wel. Met stekels zal hij er vast veel egeliger uit zien.
|
|
![]() |
|
Poppy ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Juli 2012 Status: Offline Points: 7 |
Ik kan me voorstellen dat dit niet helemaal de bedoeling was maar ik vind hem er wel schattig uit zien hoor! Hihi, koddig ding!
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
nee is zonde nu al weggooien
ben t eens met de anderen eerst stekels erop
hij zal dan heel anders uitzien
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |