Uiterste gebruiksdatum |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Oktober 2012 om 19:22 |
Op wasmiddel en wasverzachter staat nooit een datum tot hoelang het goed blijft. Hoewel wasverzachter die te oud is klonterig wordt. Dus als ik een stel flessen in de aanbieding koop, zet ik er met merkstift de aankoopdatum op. Of als die niet te vinden is, plak ik met plakband een papiertje met de datum op de fles. Zo weet ik welke flessen ik het eerst moet pakken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
handig!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi,
handig, wilde dat mijn wasmiddel ging klonten, t masjien staat hier elke dag wel te draaien |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik altijd poeder :)
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn was-rommel krijgt de tijd niet om oud te worden!
Hij staat hier ook praktisch iedere dag aan
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier van 't zelfde , da krijgt geen kans om te gaan klonteren
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat wordt op een gegeven moment vanzelf anders, ben ik achter gekomen. Sinds allebei de kids het huis uit zijn, kan ik sparen tot ik een trommel vol heb |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hou ook van voorraad.
Ik heb wel eens 3 flessen wasverzachter gehad, die niet eens meer uit de fles kwam, zo dik was tie. Kon zo in de kliko.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb wel eens opgebeld naar de fabrikant, dat is vaak dezelfde van verschillende merken, meestal Unilever, en er schijnt ergens in de getallen op de fles een code te zitten waaruit je het jaar van fabricage kunt opmaken. Maar ja, codes en getallen zijn niet mijn sterke punt, vandaar deze oplossing.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, begin zeker handig .
Maar is hier ook niet van toepassing, het is vaker leeg dan in voorraad.. |
|
helma
Duizendpoot Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goeie tip
|
|
Groetjes Helma
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik maak mijn wasmiddel zelf van marseille zeep
dan heb je voor minder dan een euro 5 liter zeep en ook nog eens goed voor het milleu
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kwam achter klonterend wasmiddel nadat het 1 jaar in de caravan had gestaan.....wist niet eens dat het kon!!!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |