kast vol |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Oktober 2012 om 14:27 |
--E--
Groupie Lid sinds: 21 November 2011 Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaloers!
|
|
Fynn
Groupie Lid sinds: 25 September 2012 Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zo een kast maar.........
staat in de garage niet met wol gevuld maar met voorraad blik groenten enz hahahahha
|
|
Groetjes,
Anita Gif a little bit of love and you get it back |
|
vivke1959
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik mis een schuif/lade in de kast voor de restjes
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou doorzichtige bakken met deksel gebruiken :P Maar ik kom inmiddels ook wel aan deze hoeveelheden....
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou dan heb ik wel 3 kasten vol met wol. Kan onderhand zelf wel een zaakje beginnen. Hi,hi..
Wel makkelijk hoor, er is altijd wel iets op voorraad. |
|
amifan
Hobbyguru Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier in huis hebben de DVD's plaats moeten maken voor mijn wolletjes, mijn kleindochter noemt het dan ook oma's winkeltje. Laatst kreeg ik van mijn man een grote doos vol met Catania en Drops, echt helemaal te gek. En nog komt het voor dat ik een bepaald kleurtje net niet heb haha
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
O wat lekker zeg dat jullie kasten zo gevuld zijn.
Mijn voorraad slinkt aardig en is zeker niets in vergelijking met die kast op het plaatje.
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtige kleuren !
Durf het bijna niet te zeggen maar mijn voorraad is net zoals bij Annita een veelvoud ervan Mijn grootste probleem is dat die voorraad niet krimpt - hoeveel ik ook haak en brei - integendeel hij groeit alsmaar . En tot overmaat van ramp bevindt onze nieuw aangekochte chalet zich op 2 km van een prachtige immense wolwinkel..... Voorlopig ga ik er enkel op zondag en maandag naartoe omdat dit de sluitingsdagen van de winkel zijn . |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoveel heb ik niet bij mijn zit het in een boodschappentas
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig ben ik dan niet de enigste. Voelde mezelf weleens niet 100% in orde, want ik kan niet één wolwinkel voorbij lopen, zónder een bolletje te kopen! |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
och dames ik heb dat ook hoor , mijn kast is ook zoals op de foto en de katoentjes liggen in 5 laden kast () En nog denk ik dat ik nooit genoeg heb , ik moest maar eens aan iets beginnen en dan de wolletjes er niet voor hebben En stel je dan het ergste erbij voor ..... op zondag , als er geen winkel open is
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Annita : we kunnen altijd eens samen gaan winkelen
Ik ken trouwens iemand waar je wol en katoen kan kopen voor ongeveer 5 euro per kg !!! (bobijnen waarvan ze bolletjes op de voor jou gewenste dikte klaarmaakt wat ideaal is voor een plaid !) |
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Vind ik helemaal geen gek idee Dine! Ik kan nu wel 120 jaar worden met mijn wol-voorraad, maar dan misschien 130 jaar. Zou dat adres wel willen hebben van die mevrouw. 5 euro per kilo? Nou dat brei ik in een dag niet weg! Hi,hi.... |
|
dine
Post Options
Thanks(0)
|
Annita : Weet je dat ik haar adres zelfs niet ken ?
Zij woont ergens op 'den buiten' en ik rij daar af en toe naartoe, louter op geheugen en op zicht : was het hier niet rechtsaf ? ja, volgende links ? neen, denk dat het de 2de straat is.... Haar zolder staat bomvol met bobijnen, je kiest je kleur en de dikte en enkele weken later staat alles klaar. Haar gewichten kloppen langs geen kanten en ze lacht en zegt telkens : ik heb zware kilogrammen . (1 kg bij mij is minstens 1.1 kg bij haar). |
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Nou Dine, ik heb het al gelezen!
Mocht je ooit haar adres vinden, geef je me maar een seintje. |
|
dine
Post Options
Thanks(1)
|
Ok, als ik haar nog eens ga bezoeken noteer ik het adres voor jou.
|
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Oke, alvast bedankt! |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o ik meot heel eerlijk bekennen ik kom om in de wol en de katoen
ook ik kan het niet laten om het te kopen bang dat ik te kort kom mijn halve zolder ligt vol (ik schaam me diep) dat ik echt zoveel heb liggen ik probeer het niet te doen (kopen) maar het lukt me steeds niet ik heb denk ik wel 5 van die kasten vol met vriendelijke groet nia |
|
Annita
Post Options
Thanks(0)
|
Is dit één of ander virus dan? Ik durf niet eens iemand mee te nemen naar de zolder!! Zoveel wol en katoen ligt daar.
Kan het ook niet laten om een wolwinkel voorbij te lopen, zonder iets te kopen. Zijn er nog méér slachtoffers? Dan horen we dit graag. Dacht dat ik de enigste was met deze afwijking! |
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |