|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marian Olga ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() Posted: 15 Januari 2008 om 10:43 |
Bedankt voor de reacties over Fash.Ang. ik heb geprobeerd er een afbeelding van toe te voegen maar dat lukt me niet. Ze staan op het net onder fashion angels dolls. De maten staan er niet bij, zal ze op vragen aan mijn kleindochter. Marian O |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Debbie heeft er een plaatje van laten zien. Volgens mij passen ze niet in Barbiekleertjes. De fabrikanten maken misschien express een ander model pop, zodat je alleen hún kleren kunt kopen. Als ze niet te duur is, kun je er eentje voor jezelf kopen als paspop/mannequin.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Er zijn wel van die boekjes in de handel waarin poppekleertjes in verschillende maten staan beschreven. (bijv. Andrea) Die staan vaak ook bij de tijdschriftenzaken. Als je wilt breien heeft de breikraam ook wel wat (www.breikraam.nl). Volgens mij heeft jessica tromp (ook internet) ook wel wat. Groetjes, Dorine |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ze zijn ook vaak op Marktplaats te koop, van Burda, Andrea en 3 Suisses. Maar deze pop leek een speciaal model te hebben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marian Olga ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() |
Hallo Dames,
Inderdaad is deze pop net uit, lijkt niet op een bepaald model dat maakt het ook lastig, Mijn kleindochter en pop wonen aan de andere kant van ons land dus even halen zit er ook niet in. In ieder geval erg bedankt voor het meedenken, ben niet zo'n grote held in breien dus zo op de pop zal niet meevallen toch ga ik het proberen als de pop hier komt. vriendelijke groet Marian O |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
http://www.cathie.fr/crbst_89.html misschien heb je hier iets aan, is een franse site maar alle patronen staan ook in het nederlands erop, de pop is iets langer, ik zou zeggen moet lukken, succes er mee |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
moeder van ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
![]() |
Kan je niet gewoon de maten even vragen? Als je de maten hebt dan is het maken van de kleertjes toch eigenlijk een fluitje van een cent?? |
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |