Col. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Oktober 2012 om 19:39 |
Dat er recepten zijn om een sjaal te haken, dat weten we inmiddels wel. Maar nu ben ik zo snotverkouden, dat ik dacht dat een col/kol ook wel erg lekker is.
Zijn daar ook mooie patronen van? (en dan niet een lap haken die je vervolgens aan elkaar naait
![]() |
|
![]() |
|
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op ravelry vind je er talloze, op de blog van blij dat ik brei staan ook leuke!
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
owja Saartje, daar had ik nog niet aan gedacht, kheb het via Google geprobeerd (want tja, Google is your best friend)
|
|
![]() |
|
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Zekerssssss, die van mij ook hoor
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je weet hoe wijd je hem wilt hebben kun je in het rond haken, in spiralen en uiteindelijk boven de beginsteken twee keer een halve vaste. Verder kun je allerlei haaksteken gebruiken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt: in spiralen? Zoals een ami ook opgebouwd is? Ik heb nog nooit iets anders gemaakt dan een ami, geen lapje, geen deken, nog geen granny square. Owja, een poncho, dat wel
![]() |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
En als je een keer een andere methode wilt proberen, dan zou het ook met de knitting knitter kunnen. Een grote punnik ring.
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
ja, die is echt leuk! En gaat snel vooruit :-)
Ik zag ze gisteren trouwens ook liggen bij Boekenvoordeel
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
die heb ik, die ring. Wilde juist wat anders proberen
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |