Allemaal Duimen |
Reageer |
Autheur | |
JacquelineJ
Duizendpoot Lid sinds: 16 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 150 |
Onderwerp: Allemaal Duimen Posted: 16 Januari 2008 om 17:16 |
Polly moet moergen solliciteren bij Annie, Heel veel succes en het gaat je helemaal lukken! |
|
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 16 Januari 2008 om 18:02 |
hup, polly, hup!!!!!!
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 16 Januari 2008 om 18:21 |
Succes Polly!!! Ik duim
|
|
All you need is love.
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 16 Januari 2008 om 18:22 |
Dus toch sneller,ik dacht pas in febr.,maar zet hem op Yvonne,ik duim voor je en succes!!
|
|
moeder van
Duizendpoot Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
Posted: 16 Januari 2008 om 18:57 |
He heel veel succes, ik zal morgen aan je denken. |
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
Polly
Hobbywonder Lid sinds: 31 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 420 |
Posted: 16 Januari 2008 om 19:18 |
Dank je Jacqueline, ik had het stiekem stil willen houden maar met al dat duimen moet het wel goed komen
Ja ik belde op aanraden van Jacqueline om navraag te doen en toen mocht ik ook eerder komen, nou ja eerder werd dus morgen. Eek! lol. Reis gepland en moet wel goedkomen toch? |
|
Groetjes, Yvonne
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Posted: 16 Januari 2008 om 19:27 |
hoi yvonne,ik duim ook voor je dat je maar aangenomen mag worden,groetjes van diana.
|
|
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Posted: 16 Januari 2008 om 19:59 |
ik duim ook mee, hoop dat je woord aangenomen. |
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:10 |
Ik duim ook voor je hoor.
|
|
|
|
huppel
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:34 |
Ik duim ook. Veel succes.
|
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:42 |
ik duim met iedereen mee en veel succes morgen
|
|
groetjes Thea
|
|
monica
Duizendpoot Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:43 |
veel succes morgen,gewoon jezelf blijven dan zal het best lukken
|
|
groetjes janny
|
|
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Posted: 16 Januari 2008 om 20:53 |
Het forum is net een dorp=nieuws gaat als een lopend vuurtjeHeel veel succes!!!
|
|
Groetjes Syl
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 17 Januari 2008 om 00:20 |
Heel veel succes en de duimen staan hier omhoog hoor
|
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 17 Januari 2008 om 08:25 |
Hoi Yvonne, duim, duim duim |
|
Antonia
|
|
JacquelineJ
Duizendpoot Lid sinds: 16 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 150 |
Posted: 17 Januari 2008 om 18:44 |
Hee Polly waar ben je nou, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
|
|
Polly
Hobbywonder Lid sinds: 31 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 420 |
Posted: 17 Januari 2008 om 19:29 |
Hoi allemaal.
Eerste even dit. Jacqueline bedankt voor alles maar het was niets voor mij. Ik stel alles wat je voor me gedaan hebt enzo heel erg op prijs. Maar Annie Connect en ik liggen mekaar dus blijkbaar niet. Ik ben behoorlijk , ik had verwacht dat een bedrijf dat veel arbeidsgehandicapten heeft minstens welwillend zou zijn om dingen te regelen, maar niets van dat alles. Aangegeven dat ik graag een leer/werk periode wilde instellen vanuit het UWV - deden ze niet aan. Aangegeven dat 's avonds werken voor mij geen optie is, of ik dan eventueel ook meer dag uren kom draaien - was niet mogelijk. Pochen te onderhandelen of de cursus dagen ook anders verdeeld konden worden, desnoods in meer weken - was geen optie. Kortom: hun manier of niet, dus dat werd dus niet. Ik ben kwaad weggegaan, nadat ik even mijn mondje heb geroerd, en ik ben nu doodmoe. Ga straks even mijn jobcoach mailen, en mijn broer gaat eens vissen bij zijn baas of die niet iemand voor archief werk ofzo kan gebruiken (verwacht ik niets van, maar je weet maar nooit). Ga weer rustig verder zoeken zodra mijn blaren/hielen genezen zijn en ik me iets minder 'link' voel. |
|
Groetjes, Yvonne
|
|
JacquelineJ
Posted: 17 Januari 2008 om 19:40 |
Goh wat jammer nou, ja je moet wel 's avonds werken, ik vind dat geen probleem hoor dan heb je nl meer mensen thuis en verkoop je makkelijker. Het leren van het vak is ook echt drie weken lang 2 dagen per week, daar wordt iemmand voor ingehuurd. Ja en als je dat over eerdere weken uit gaat spreiden dan kost het het bedrijf teveel geld omdat ze je wel moeten betalen maar je werkt nog niet. Helaas zijn er geen 6 uurscontracten. Ik ga binnenkort bij iemmand op visite en die doet ook een soort van thuiswerk, ga wel aan haar vragen of dat alleen voor overdag is, zij kan geloof ik ook niet 's avonds werken. Je hoort het wel van mij zodra ik iets weet. Maar heb je geen regiotaxi genomen dan? Ik heb alleen metmijn sollicitatie heen en weer gelopen, wat een ellende vond ik dat. Je hoort wel weer van mij.
|
|
Polly
Posted: 17 Januari 2008 om 20:25 |
Ik had geen tijd om dat te regelen, ging ervanuit dat de informatie over de bus klopte. En tja zoals ik al zei ik had meer welwillendheid verwacht van een bedrijf met zo'n hoog percentage arbeidsgehandicapten, of tenminste tegenopties. Helaas verkeerd ingeschat.
Ga er verder geen woord meer over zeggen, want veel goeds heb ik er niet voor over. Ben blij dat het voor jouw werkt, voor mij helaas geen optie. Ga binnekort wel weer zoeken naar baliewerk enzo, ligt mij toch meer denk ik. |
|
Groetjes, Yvonne
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |