Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ergernissen!

Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ergernissen!
    Posted: 11 Oktober 2012 om 21:35
Ik erger me aan:

mijn bol wol die op het einde helemaal in de knoop zit en waar ik al een kwartier aan bezig ben om hem uit de knoop te halen! LOL

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 21:39
Ja dat is echt balen
Groetjes Hetty.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 21:41
owja!! Ik heb langere tijd gedacht dat het beginnetje van de bol niet aan de buitenkant zit maar in de binnenkant wat standaard begint met een drama.

Ik erger me aan.... de hond die niet luisteren wil... Af betekend niet in de kinderstoel gaan liggen..

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 21:43
voor die ene keer dat ik dan eens aan de binnenkant van de bol begin omdat dat volgens mijn moeder de juiste kant is, krijg ik een hoop ellende op het einde.

Wacht maar, ik krijg ze nog wel ;-)

Vreselijk zo van die eigenwijze honden ;-)

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 22:08
Ik erger me aan: 
een knoop tegenkomen in mijn dure bolletje Kid silk omdat ze dat bij de fabrikant wel vinden kunnen ... Kan ik weer een steek of 50 uithalen van mijn mooie ajoursjaal waar ik natuurlijk geen knoop in wil hebben ...  

(Het voordeel van een bol wol aan de binnenkant beginnen, vind ik dan wel dat die bol al breiend niet van de bank af stuitert). 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:08
iik erger me aan  2 van de 4  katten .mijn Dicky kan er echt niks aan doen hoor (is spierwitte kater) die heeft al jaaaaaaren een huisprobleem waar ze dagelijks medicatie voor neemt . Is 13j en nu valt dat haar in plukken uit (echt plukken e) Dus overal waar die zit of ligt vliegen de haren in het rond Shocked
Ik weet het wel , een kat verliest nu eenmaal haar maar dit is echt niet meer gewoon . Ik wordt er soms zot van , juist gekuist en dan zie je die haren vliegen pfffffffffffff 
Die andere kat , dus die luistert geen sikkepit LOL Voor madam moet constand de deur open gedaan worden want die weet denk ik niet hoe dikwijls dat ze naar buiten meot Big smile En dan staat ze te janken om terug binnen te komen en als ge dan de deur opendoet dan staat madam u rustig te bezien en als ge dan zegt om binnen te komen draat ze haar achterste naar u en is ze terug weg grrrrrrrrrrrr 
ok ik ben aan het zagen zou men jongste dan zeggen LOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:09
Ja, en toch krijg ik ook altijd knopen als ik aan de binnenkant begin. Ik doe vast iets verkeerd, maar ik kies dan toch liever voor het gestuiter, hoor :)
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:10
huis moet huid zijn natuurlijk Big smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:15
ik erger me aan ouders die het niet nodig vinden om hun kind netjes vast te klikken in de auto! Censored

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:48
Ja ellebelle en nog gevaarlijk ook. Ik heb ooit een kind (een jaar of 6) van een ander in de auto gehad die tegen mij zei toen ze de gordel om moest doen van mij dat ze baas was over haar eigen lijf en dat ze dat dus zelf wel uitmaakte.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:51
Shocked 6 jaar???

Wij wonen boven een klein supermarktje dat ook open is op zondag, en wat ik al gezien heb hoe sommige ouder hun kind in de auto vervoeren. Je houdt het niet voor mogelijk. En elke keer draait mijn maag om. Hoe kan je zo nonchalant zijn?

Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:52
Hihi, ik moest wel lachen om die hond, leuk he die dieren! LOL

Ik erger me aan de berg brutale en onopgevoede kinderen die tegenwoordig weer bij de AH staan voor de dierenplaatjes. Tegenwoordig is opvoeding ver te zoeken, ik hoefde het vroeger niet te proberen om bij wildvreemde mensen om plaatjes te gaan schooieren.

Ik ben ook meer een dierenmens dan een kindermens en gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over. Wij zijn heerlijk gelukkig met onze diertjes!
Hooked on Crochet!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 09:58
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

Shocked 6 jaar???

Onvoorstelbaar hé. Ik sta niet snel met mijn mond vol tanden maar toen wel.

Wij wonen boven een klein supermarktje dat ook open is op zondag, en wat ik al gezien heb hoe sommige ouder hun kind in de auto vervoeren. Je houdt het niet voor mogelijk. En elke keer draait mijn maag om. Hoe kan je zo nonchalant zijn?

Ik zie ook van alles gebeuren als het gaat om vervoer van kindere. Kippenvel bezorgd het me af en toe zo overantwoord met je kind om gaan. Niet te geloven. Het is zo enorm gevaarlijk. Ook op dat kleine stukje wat je dagelijks rijd je zou maar eens moeten remmmen. Je kind wordt gelancheerd.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 10:32
Bij mij wordt geen meter gereden zonder passend zitje of gordel. Wilt een wijsneus de gordel niet om? Dan ga je toch lekker lopen? Zelfs de hond in de achterbak heeft een harnas aan waarmee hij vast zit in de gordel. Moet er niet aan denken dat ie bij het plotseling remmen langs me door de ruit vliegt...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:07
Als ik met Saskia of Royal middenin een naald van meer dan 100 steken ben en er blijkt een gebroken draad aan elkaar geknoopt te zijn. Ik erger me dan ook aan mezelf, want ik had er een bol van gemaakt en het toen niet gemerkt. Ik haal de halve naald toch maar steek voor steek uit en mopper bij elke steek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:17
Daar erger ik mij ook aan dat de wol aan elkaargezet is als je juist met een mooie steek bezig bent ,ik deed hem terug naar de winkel en die zie dat het normaal is tegenwoordig anders heeft de fabrikant te veel verlies ,waar gaat dat naartoe en het was wol van 3,80€ 
En ik erger mij ook aan de buurman die altijd vergeet (te lui is ) zijn vuilbak buiten te zettten met het gevolg dat heel de gezamelijke kelder onder de vliegen zit. Amai dat doet deugd zo van je afschrijvenLOL
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:19
dit is een therapeutisch topic ;-)

Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:24
Ik erger me ook aan mijn buren, die hun vuilniszakken met strontluiers in het portiek zetten Sick
En ze laten het dan gerust een week staan, in de zomer ga je gewoon knock out van de lucht. Tegenwoordig gaan we gewoon meteen langs met de vraag of ze hun zakken aub gewoon even in de container willen gooien.
Je snapt niet dat mensen zo asociaal kunnen zijn en dit zelf niet ruiken...
Hooked on Crochet!
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:25
Mij bolletje kid silk kost €5,25. Ik vind dat ook te duur voor een knoopje in het draad. Echt wennen doet het niet, heb het al meerdere keren gehad en iedere keer zit ik weer te vloeken!

Sleep die buurman er maar gewoon aan zijn haren bij! Daar hoeft de buurt geen last van te hebben toch?! LOL
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 11:26
ik ruik de vuilzakken al tot hier, bah!Sick

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns