Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht een hobbydoosje omstreeks almere

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht een hobbydoosje omstreeks almere
    Posted: 11 Oktober 2012 om 17:46
hoi,hoi,

misschien een hele rare vraag maar ik zelf woon in almere en de enige handwerkwinkel die wij hier hebben is Ruan erg leuk maar ook erg duur, haak veel , dus ook matriaal nodig ,
en dat is ook duur vooral als je met katoen wilt haken , nu vaak en veel via internet besteld,

en zo nu en dat ook wel flink in geslagen bij boek voordeel verkopen ze phildhar katoen voor 2 euro, haak ook wel met wibra wol ( lekker goedkoop) maar helaas lijkt wel of het nooit wordt aangevult hier in de winkel net als de zeeman babysoft wol wordt al een jaar niet geleverd pfffff

nu zoek ik eigenlijk een hobbydoosje die net als mij in almere woont of omstreken en die leuke winkeltjes weet voor goedkope wol / patronen enz.

liefs welp 
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 19:20
Heb je al eens gekeken via google als er wol winkeltjes zijn in je buurt of in de streek. Je kan wel eens geluk hebben. Of eens vragen op facebook.
groetjes,  Luc
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 19:55
hier ook almere er zijn meer winkels in almere hoor, ok niet veel meer. Er zit et 1 in buiten, in 1 van de nieuwste buurten in buiten.

Het Spoeltje

Meerstraat 52
1353 AZ ALMERE

Naam:DC Fourn., Hobby en Handwerken
Adres:Zoetelaarpassage 11
Postcode:1315AT
Plaats:ALMERE
http://www.dc-fournituren-hobby.nl/

groetjes margriet
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 20:40
Misschien op de markt?
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:03
heeeeeeel af en toe staat er wat op de markt in srad, in buiten niets, en in haven weet ik niet
groetjes margriet
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:50
Hoi,
Action heeft ook vaak wol. Zowel in Stad als in Buiten. En bij de Wibra in Buiten hebben ze ook wel wat. Moet het allemaal katoen zijn?
Hanny
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 21:56
zeeman heeft ook
groetjes margriet
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 09:48
hoi hoi ,

bedankt voor de reacties,

gister hobbypakhuis gemaild want kwam er achter dat het gtwee straten achter mij ligt is het alleen een webwinkel en kan het alleen bestellen en niet ophalen ( beetje zonde van het geld) of niet

nee het of niet alleen katoen te zijn.

ben gister idd bij wibra geweest en prompt misschien hebben ze mijn berichtje hier gelezen alles bij gevult dus alsof ik in snoepjes winkel kwam direct ingeslagen , helaas mocht ik niet meer van mij zelf niet meer naar de zeeman misschien volgende week.

maar heel erg bedankt voor alle lieve hulp

liefs welp
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 12:24
Hellow!!! Kijk eens bij mijn ''lokatie'' onder mijn naam
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 12:25
Maare, Almeerste hobbydoosjes... Voelen we er wat voor om een keer ergens een avondje te freubelen, gedachte te wisselen of een kopje thee te drinken onder het genot van een haaknaald?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 13:01
http://riasstyle.nl/

Wil's Hobbyshop 

0

Rubriek: Hobby- en handwerkartikelen

Laan der V.O.C. 31, 1335TJ Almere Kaart & Route

Contact informatie

• 036-5497208
groetjes margriet
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 13:44
Goed plan
Hanny
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 14:07
goed plan ,

blijkt dat er dus meerdere alleerse hobbydoosjes aanwezig te zijn dan ik dacht hahaha

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.078 seconden.
Lang Yarns