Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tnt

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tnt
    Posted: 13 Oktober 2012 om 19:54
ik wil alleen deze link ff geven moeten jullie maar ff kijken

http://www.klacht.nl/tnt-post/#
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 20:22
Dat is duidelijk de post is echt niet meer wat het geweest is ook al gebeurde er vroeger ook wel wat denk ik maar het is nu wel heel erg....

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 23:44
Ook ik ben laatst een klein cadeautje kwijt geraakt bij de post. Twee weken na de verzending toen het nog niet binnen was heb ik gebeld met post nl. Kreeg meteen de volgende dag een prentenboekje toegestuurd als doekje voor het bloeden. Na het invullen van het formulier belde na nog anderhalve week ongeveer mijn schoonzus dat het cadeautje binnen was. Zonder envelop of andere verpakking. Niemand weet waar het in tussentijd gebleven is en wat er mee gebeurd is. Maar hij was terecht en daar ging het om.

Pakketpost gaat nog veel vaker fout. Ooit gehad dat een buurvrouw een pakket kwam brengen. Het stond er al een dag. Maar wij hadden geen briefje gehad dus wisten van niets. En laatst hoorde ik een verhaal van een postbode die het pakket in de achtertuin had gezet. Stel je voor. Zomaar in iemands achtertuin komen, een pakket neerzetten wat nat kan regenen maar hopen dat het goed gaat. Ook eens van iemand gehoord dat ie het pakket bij de voordeur vond. Zat voor 200 euro aan garen in. Stel dat het gestolen zou zijn.

Okkiepower is het een idee dat je een klacht bij de post neerlegt en het formlier kopieerd als bewijs? Ik blijf er bij dat je het misschien wat handiger aan had kunnen pakken door het boek meteen te versturen en een bewijsje meteen aan Katlijne had kunnen laten zien via een foto of ingescand. (Al moet je elkaar ook gewoon kunnen vertrouwen. Maar helaas werkt postnl daar niet echt aan mee.) Maar het is nu eenmaal zo gelopen. Wie weet wat je nog op deze manier toch nog terecht kan brengen. Want deze situatie brengt nu alleen maar verliezers.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 00:46
Ik heb laatst een bestelling gedaan en de verrkeerde woonplaats doorgegeven (stom, eigen schuld) dus die kwam niet aan. TNT verzekerde mij dat als de woonplaats niet overeen komt met de postcode, ze eerst naar de postcode kijken. Dit alles is eind augustus gebeurd en ik heb het pakje (28 euro) nog steeds niet en bij TNT geen gehoor meer, men weet van niks.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 01:58
na het overlijden van mijn moeder afgelopen mei zijn er verschillende rouwkaarten 2 dagen te laat  na de crematie dus pas bezorgd gelukkig was dit bij intimie die de datum en tijd al wisten en enkele directe kennisen  die al belden om te vragen wanneer de creamtie plaats vond en het vreemd vonden dat ze nog geen kaart hadden.
 Dus ook hier inderdaad een dikke fout bij de tnt berzorging.

Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 09:29
ik heb kontakt gezocht bij tnt maar die zeiden dat het niet te traceren was omdat het om brievenbus post ging . maar ik heb het ook gehad dat ik voor ruim 37 euro aan vilt had besteld bij joy design en die is toch best berkend , en da theb ik nooit gekregen kon daarna bij joy hetzelfde bestellen voor half geld maar was toch ook een hoop kwijt omdat ik dat andere nooit ontvangen heb. ook krijg ik vaak post dat open is gemaakt of gescheurd.ik vind het schandalige hoe die post tegenwoordig is. ook heb ik verschillende belnagrijke brieven nooit gehad en heb ik verschillende belangrijke dingen versturd die nooit zijn aangekomen en waardoor ik in de ellende kwam. en je ziet nu ik kom weer in de ellende door die kl*te tnt. voortaan scan ik gelijk bonnetje in zodat ik bewijs heb. ik heb op de dezelfde dag ook dvd`s verstuurd naar italie en die zijn gewoon aangekomen. 
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 09:50
Wij doen veel met pakketbezorgingsdiensten voornamelijk GLS. Die hebben 'altijd' een code en daar krijg je steeds een dubbel van en dan kan je steeds zelf traceren, indien nodig.
Op al die jaren slechts 1 zoek geraakt, contact met het centrum opgenomen. Hebben ze een allround-oproep gedaan naar alle centrales en de dag daarna werd het geleverd!!!
De post in Belgiƫ werkt wel correct, maar is soms vrij duur!! Qua levering ook nooit problemen mee gehad!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 10:03
dames voor brievenbus post is het niet tnt maar postnl het id erg vervelend dat dit helaas gebeurt
Anne-Marie
Back to Top
b00rtjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer b00rtjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 21:20
Ik verstuur mijn pakketpost zelf liever via DHL. 
Heb daar nog nooit problemen mee gehad en is bovendien goedkoper dan TNT Smile
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 09:57
Laatst is er ook een doos die ik verzonden had naar krissis nooit aangekomen,  ben er nog ziek van, daar de inhoud toch behoorlijk was, eigelijk het meest tot nu toe,,  maar wat doen ze niets, na alle klachten.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.420 seconden.
Lang Yarns