Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ziek

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ziek
    Posted: 15 Oktober 2012 om 17:23
voel me ziek als een hondConfusedheb weer een reuze oorontsteking, de miljoenste van mijn leven. een knallende koppijn en heel me hoofd zit dicht. ben sago van de koppijn. heb al 5 asprines op maar het wil niet wegCry. en naar bed gaan vind ik zielig voor charly die is het niet gewend opgesloten te zitten dus zit ik me eigen lekker in de weg. nu vroeg ik mijn zus of ze voor mij ff naar de winkel wilde gaan en dat wil ze niet. grrrrrrrrrrr ik doe altijd alles voor haar. van je zussen moet je het maar hebben. dus ben ik nu moed aan het verzamelen om ff naar de winkel te racen. dus als iemand ff wat moed wil doorstralen , graag.

okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:24
oh beterschap meis, niks ergers als oorpijn, wordt je gek van
lydia wijsbroek
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:26
Zet hem op je kan het!!
Waar woon je? Ik wil ook wel even voor je gaan?!

Beterschap!!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:32

Drink maar gauw op dan kun je gaan.
Beterschap!!!!!!!!!!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:37
Beterschap. Neusspray gebruiken werkt toch ook wel eens verlichtend bij een oorontsteking?
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:46
beterschap ermee meis  ik  straal je wat goede moed toe maar  ik heb zelf ook ff niet zoveel hoor;-)

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:55
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

Drink maar gauw op dan kun je gaan.
Beterschap!!!!!!!!!!

Wat een lief plaatje is dit! Beterschap!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 17:56
hopelijk heel snel weer beter!
en een Thumbs Down voor je zus 

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 18:00
He jakkes dat is niet fijn.
Beterschap ik hoop dat je snel op knapt.

Groetjes, Lidia
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 18:02
ja dat vind ik ook wel , even iemand uit de nood helpen en zelfs dat kan al niet meer Thumbs DownThumbs DownThumbs Down

veel beterschap Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 18:20
Beterschap meid ooh doet zo zeer niet lief van je zus

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 18:32
Hoe gaat het nu, oh oorpijn is echt verschrikkelijk. Sterkte!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 18:39
misschien vind je dit een rare tip, maar een ui snijden en die naast je bed zetten, het is echt een wonder middel, het werkt echt, alles gaat dan open en daar door wordt de oorpijn minder
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 18:52
ja, dat is echt waar Doortje, dat doe ik ook altijd bij een verkoudheid.
En tegen de hoest een lepel honing, werkt beter dan eender welke hoestsiroop.

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:06
ja dat klopt en een hempje of tshirt in zout water dopen en dan goed uitwringen en die aan doen met slapen, de volgende dag ben je bijna uitgehoest, het werkt fantastich
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:09
dat heb ik nog nooit gehoord eigenlijk...Heb je dat zelf al geprobeerd?

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:11
ja en ook toen mijn jongens klein waren, je doet het onder een droge pyama bv, het werkt echt heel goed
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:12
dat ga ik proberen te onthouden Smile

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:14
en je krijgt het echt niet koud ofzo hoor het wordt echt lekker warm door je lichaams tempratuur
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:28
hoi , bedankt voor de moed enzo ik ben zelf naar de winkel geweest met moeite. en neusspray enzo help niet meer. de ontsteking zit al in mijn bot en moet geopereerd worden maar ik zit met charly. niemand wil hem opvangen omdat hij nogal verwend is.enzolang ik dus niet geopereerd ben word het alleen maar erger helaas . mijn gehoor is ook al een eind weg want door littekenweefsel groeit de hele boel dicht. buisjes lukt ook al niet meer. en doordat mijn vroegere oorarts mijn evenwichtsorgaan heeft beschadigd ben ik altijd duizelig en kan niet bijv op mijn rug liggen, kan geen onverwachte beweging maken kan niet goed bukken enz .durf niet meer op een trap te staan. maar ja het went alleen die hoofdpijn is zeer vervelend. maar we blijven lachen whahahahahBig smile
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns