Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Folders deze week! -> 16-10-2012

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Folders deze week! -> 16-10-2012
    Posted: 15 Oktober 2012 om 19:41
Aanbiedingen die MORGEN (16-10-2012) ingaan:

*Trekpleister:
-Boekjes Kerstballen breien of Kerstversiering haken voor € 3,99 per stuk
-XL Draad (Spaghetti-achtig) klos van 300 gram met haaknaald € 7,99

*Kruidvat:
-Aluminium breinaalden € 1,99
-Fluffy garen voor de bekende sjaaltjes € 5,99 (als ik het goed kan zien in de folder voor 2 bolletjes, maar dit weet ik niet zeker! Embarrassed).
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 20:15
en heeft of had de zeeman niet haakpakketjes?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 20:55
Ja dat klopt, voor kinderen, brei- en haakpakketjes, beetje kinderachtige beestjes. En een punnikset en een doos met weefgetouw, breisetje enz. En nieuwe breiboekjes.

Jammer genoeg hebben wij geen Trekpleister meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 21:06
Hmm, 15 min rijden voor de dichtbijzijnste trekpleister, maar het boekje ziet er wel heel leuk uit. Hopen dat ze hem vrijdag nog hebben. Dan kan ik de koopavond meepikken, anders is de winst van het boekje weg aan de benzine. Ben alleen bang dat de winst dan ergens anders aan op gaat LOL
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 21:53
Hoi allemaal,
In het boekje "Kerstversieringen haken" staan een aantal patronen van mij. De uitgever van het boekje "Kerstversieringen haken" heeft mij gezegd dat het in week 43, dus de week die begint met 22 oktober, bij het Kruidvat komt te liggen. Dit wordt de uitgave met de harde kaft.

Er is nu van hetzelfde boekje een versie met een zachte kaft te koop in de gewone boekwinkel, bij Bol.com.etc. etc.
Deze uitvoering kost € 7,50. Het ISBNnummer is 978-90-8516-307-7.
Je kunt er meer over lezen op http://www.blijmetdraadjes.nl/kerstversieringen-haken/ (Sorry, het lukt me niet om er een aanklikbare link van te maken)

Groetjes, Catherine.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 09:11
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 09:16
komt dat boekje ook in Belgie uit bij kruidvat Catherine ?  Dan ga ik het zeker halen hoor Wink Een boekje is nooit teveel Big smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 09:30
Ja dan wacht ik op het Kruidvat. Bedankt voor de tip.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 09:41
hoi,
liep gister al bij de kruidvat,haha veel te vroeg dus!
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 10:00
Mutti, dank je wel voor het plaatsen van de link.

Linda1959, ik heb geen flauw idee of het boekje ook bij het Kruidvat in België komt te liggen. Ik zou het hier voor je kunnen kopen en dan een (gesigneerd) exemplaar naar je toesturen als je dat wilt.

Groetjes, Catherine.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 10:15
Hier is geen trekpleister, wel bi jde Zeweman wezen neuzen. Veel boekjes en wil
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 12:58
Wat leuk Catherine13, even je website bekeken. Ga gelijk volgende week kijken. We hebben hier 2 kruidvat winkels dus dat moet bijna wel lukken om hem te bemachtigen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 18:50
Ik moet morgen werken, dus in mijn pauze maar even naar de Trekpleister, als ze ze nog hebben
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 10:35
Ik heb het boekje kunnen scoren, ben er blij mee.Het is een leuk boekje.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 20:29
Gelukt. Ik heb alleen het boekje met de kerstversieringen haken gekocht. Ballen breien ga ik toch niet doen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 21:54
Hier was het haakboekje helaas uitverkocht. 
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 23:04
Just Me: heb je een Kruidvat in de buurt? Daar komt het boekje volgende week in de winkel.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 23:25
Originally posted by Catherine13 Catherine13 wrote:

Just Me: heb je een Kruidvat in de buurt? Daar komt het boekje volgende week in de winkel.
Groetjes, Catherine.

Dank je wel, Catherine!!!
Weet je ook wat de boekjes kosten en of ze paperback zijn of een hard kaft hebben?
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 23:57
De boekjes bij de Trekpleister en het Kruidvat hebben een harde kaft en kosten € 3,99.
De boekjes in de gewone boekhandel en Bol.com etc. etc. zijn paperbacks en kosten € 7,50.

Groetjes, Catherine.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 22:23
Catherine er stond vandaag niets over je boekje in de Kruidvat folder. Ligt hij er dan nu wel??

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns