Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon boerderijdieren gezocht

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ten View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ten Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon boerderijdieren gezocht
    Posted: 16 Oktober 2012 om 17:17
Wie weet waar ik de patronen kan vinden van onderstaande foto? Of wie heeft er andere patronen om boerderijdieren/boer/traktor te haken?

Alvast bedankt voor de reactie!

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 17:29
Hier vind je een tractor

Vifke
ps: ik zie geen foto
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 18:28

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 18:54
ik kan helemaal geen foto zien
maar ik wil je wel graag helpen

nia
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:23
Als het kooppatronen zijn, dan kan het niet!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:24
tegen wie zeg je dat?

nia
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:29
dat geldt voor iedereen, daar krijg je gedonder mee....
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:45
vandaar dat er nu veel met links wordt  gedaan. 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:40
oh... 
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:44
maar wie heeft het over kooppatronen mischien heb ik wel gratis patronen

nia
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:14
ja en misschien wel niet, er is veel gedonder door dat er kooppatronen doorgestuurd worden, dus dit was een waarschuwing voor je zodat je geen mailtjes krijg van advocaten enz enz
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:25
wat een wantrouwe zeg
ik vroeg alleen om de foto die ik niet kan zien
en nog steeds niet kan zien dus......
ik weet heus wel hoe het hier werkt hoor

nia
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:32
nou nou dames laten we de klauwtjes intrekken asjeblieft. niania er is geen wantrouwen richting jou, lolli wil alleen waarschuwen dat het niet mag als het een kooppatroon is gezien het forum al wat problemen heeft gehad met ontwerpers. Uiteraard is het prima als je gratis patronen links geeft, mensen zijn nu alleen erg voorzichtig.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 22:30
Originally posted by Nespa Nespa wrote:

nou nou dames laten we de klauwtjes intrekken asjeblieft. niania er is geen wantrouwen richting jou, lolli wil alleen waarschuwen dat het niet mag als het een kooppatroon is gezien het forum al wat problemen heeft gehad met ontwerpers. Uiteraard is het prima als je gratis patronen links geeft, mensen zijn nu alleen erg voorzichtig.

Amen Thumbs Up

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 22:48
Dank je voor je bijval Nespa en Prideke,

Aangezien de foto niet zichtbaar is, kan niemand weten/zien of het een gratis of een kooppatroon is.
Er is tegenwoordig héél wat gedoe over het verdelen van kooppatronen en inderdaad, er zijn helaas al forumleden benaderd met een schrijven van advocaten aangaande die kooppatronen.
Vandaar mijn waarschuwing!
Een verwittigd man is er 2 waard.

Doet een mens al eens iets om een medemens te helpen en te voorkomen dat die problemen krijgt...
rare reactie trouwens...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 23:19
nia niet zulke lange tenen het was goed bedoeld, het was niet tegen jou maar voor jou bedoeld, dus niet gelijk zo kattig doen, het was goed bedoeld
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 23:28
kan ook geen foto zien Confused
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 07:29
als iemand nu gewoon tegen mij had gezegd dat de foto expres niet zichtbaar is gemaakt had ik geen langentenen gehad
maar als iedereen een beetje wazig gaat zitten doen is het dus....
niet duidlijk
duidlijk zijn in dit soort geschreven gesprekken is dus duidlijk
HEEL belangrijk
iedereen leest dingen anders
dus als een ieder de volgende keer iets duidlijker probeert te zijn
komen deze rariteiten misschien niet meer voor

met vriendelijke groet

nia
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 08:07
Dat van die foto dat weten we niet, volgens mij is het gewoon een foutje van diegene die de foto wilt plaatsen.
Ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar de afbeelding.
Ik wou alleen 'iedereen' waarschuwen om geen kooppatronen door te sturen.
Ik heb het blijkbaar niet goed laten overkomen in mijn schrijven, want ik wou nog snel reageren vooral ik weg moest. Volgende keer zal ik meer tijd nemen en het beter inbekleden. Want iemand die mijn schrijfstijl kent (denk dat ik al genoeg posts heb om dit te bewijzen) weet dat ik nooit zo kort door de bocht ga. Dit was nu eens een uitzondering
We doen ook niet wazig hoor!! Er is gewoon teveel aan de hand momenteel op het forum : topics verdwijnen, oproepen verdwijnen, mensen krijgen mails,...
Je zou voor minder oplettend beginnen worden. Ik heb alvast geen zin in problemen ivm patronen verdelen...

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 08:10
Originally posted by doortje doortje wrote:

ja en misschien wel niet, er is veel gedonder door dat er kooppatronen doorgestuurd worden, dus dit was een waarschuwing voor je zodat je geen mailtjes krijg van advocaten enz enz

1) Het is eenvoudig he, er mag niks meer doorgestuurd worden ook geen bladeren, geen magazines, geen boekjes, geen patronen, niks. Enkel patronen die gratis zijn en die zijn meestal te vinden op 't internet, dus een link is voldoende.

2)Die patronen werden niet doorgestuurd via Hobbydoos, maar via email, dus hobbydoos kan daar totaal geen last mee hebben. Wat mensen vragen of mensen verklaren hier op 't forum is nog niet zelfde als het ook doen.

3)Wat advocaten betreft zo'n vaart zal het ook niet lopen, als een Elton John en zangers en filmmakers geen poot hebben op op te staan en mensen het normaal vinden van muziek en films in massa te downloaden zullen patroonschrijvers daar ook last van hebben. That's life.

Vroeger kocht men haakboek, gaf het daarna door aan de buurvrouw en geen haan die er naar kraaide, nu met het internet mag dat opeens niet meer

4) En aan die leukerd die denkt babbelaar te moet spelen: " Ik hoop voor jou dat er niks maar dan ook niks illegaal (film , muziek, patronen)  op je eigen pc staat."

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns