Wat mag wel en wat niet ... |
Reageer
|
| Autheur | |
Just Me
Hobbywonder
Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Wat mag wel en wat niet ...Posted: 17 Oktober 2012 om 11:40 |
|
Kan iemand mij duidelijk maken wat wel en wat niet mag?
Mag ik bijvoorbeeld een link plaatsen naar een site met gratis patronen? Mag ik iemand gratis patronen toesturen? En zo zullen anderen misschien nog veel meer vragen hebben. Weet iemand hoe het nu precies zit?
|
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
![]() |
|
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Oktober 2012 om 13:07 |
|
Je mag link plaatsen naar gratis patronen
Je mag ook een link plaatsen naar een kooppatroon Je mag gratis patroon gratis toesturen, je mag niet ze doorverkopen bijvoorbeeld Je mag een kooppatroon niet kopen en dan door delen Je mag bij een swap een kooppatroon kopen, maar je mag hem dan niet zelf houden Dat is al mee/door delen en dat mag al niet. Hetzelfde principe als met een cd kopen voor een ander zeg maar. Bij de meeste patronen staat zelf vermeld of je producten van patronen mag doorverkopen of niet. Zolang je er geen massaproductie van maakt, kun je gerust een ami doorverkopen. Wel kunnen er voorwaarden zijn bijvoorbeeld niet op etsy of dwanda dan bijvoorbeeld. Dat is wat ik weet in een notedop |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Oktober 2012 om 15:28 |
|
hoe zit het dan met gedownloade bladen? mogen deze gedeeld worden?
|
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Oktober 2012 om 15:29 |
|
waarschijnlijk wordt het verschil gemaakt tussen gratis aangeboden bladen en illegaal gedownloade...
de gratis aangeboden zijn absoluut geen probleem ;.)) de andere dus wel!! hahaha
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
katelijne
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Oktober 2012 om 15:35 |
|
Links naar sites waar je bladen illegaal kan downloaden mogen hier ook niet geplaatst worden.
De oud-leden reageerden hier altijd op en ze werden regelmatig door Renske verwijderd. |
|
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |