Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

soms zijn er van die dagen....

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: soms zijn er van die dagen....
    Posted: 18 Oktober 2012 om 07:45
dat je liever op bed blijft.
eigenlijk had het groot feest moeten zijn vandaag het is n.l 50 jaar geleden dat mijn ouders in het huwelijksbootje zijn gestapt.
helaas is mijn vader al jaren geleden overleden om precies te zijn 25 jaar 1 maand en 2 dagen.
 
en tot overmaat lag  1 van de parkieten vanochtend dood in de voliére het diertje heeft toch bijna 10 jaar deel van ons leven uit gemaakt.
ik wist dat het niet goed ging heb er van alles aan gedaan maar helaas het heeft niet mogen baten.
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 07:53
Soms wil je da. gewoon lekker in bed blijven liggen, of op de bank met een lekker deken. Warme chocomelk en slagroom.

Sterke op deze dag.
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 07:59
dank je wel
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 08:03
Ja op die dagen komen al je herinneringen weer boven.

Veelsterkte meis.

Liefs, Lidia
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 08:04
Bah dat zijn ook geen leuke dingen....

Knuffel voor jou!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 09:07
Hou je sterk en het vogeltje zal wel heel goed geweest zijn bij jou anders niet zo lang geleefd Hugnu zal het vooral je moeder zijn die troost nodig heeft
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 09:18
beertje 1 ding op het moment dat je zag dat het niet goed ging met het parkietje had niemand meer kunnen helpen. Vogels verbergen zo lang mogelijk dat ze ziek zijn, want als ze iet laten merken worden ze verstoten uit de groep. Je had hier echt niets meer aan kunnen doen.

Ga vandaag gewoon lekker naar je moeder toe voor een bakkie troost en een kletspraatje. pak desnoods de fotoalbums en haal herinneringen op, je zult zien ondanks alles, wordt er dan ook gelachen.
lydia wijsbroek
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 10:06
dank jullie wel voor de lieve reacties Hug
 
@ lydia ik heb nog een vraagje aangezien jij ervaring met vogels hebt ik had alleen nog  1 stelletje karakietparkieten ik hoop dat ik de naam goed getypt heb.
het vrouwtje heeft het mannetje de afgelopen dagen erg beschermd en maakte constant lawaai als hij ook maar wat deed b.v drinken/eten van de stok op de grond enz nu is ze al de hele ochtend om de haverklap hetzelfde geluid aan het maken en is dus echt van slag af wat kan ik hier aan doen?
 
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 10:41
Hè bah, dat is ook niet leuk allemaal. 
Volgens mij kan jij wel een knuffel gebruiken: Hug
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 11:07
veel sterkte vandaag Beertje , deze dagen zijn altijd nog dat tikkeltje meer verdriet dan de andere . Het gemis is er altijd maar de ene dag is het wat sterker dan de andere , en dit is er dan weer zo eentje Confused
dikke Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 11:25
dank jullie wel en idd het gemis blijft altijd maar op sommige dagen ik ben afgelopen zondag  bij mijn moeder op bezoek geweest en hebben toen ook nog eventjes herinneringen op gehaald aan mijn vader.
helaas kan mijn moeder geen hele verhalen meer vertellen omdat zij een beroerte in 2001 heeft gehad (dat is deze maand ook al weer 11 jaar geleden)en daardoor last van afasie heeft ook haar rechterkant is verlamd maar wat ze duidelijk kan maken dat doet ze dan ook en ach ik heb maar een kleine aanwijzing nodig en weet dan meestal wat zij bedoeld ik heb haar gelukkig nog.
vandaag zal het niets worden om bij haar op bezoek te gaan ik heb ook nog de zorg voor mijn gehandicapte man en die kan ik niet alleen thuis laten.
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 12:58
Meid meid je hebt t niet makkelijk dan. Heel veel sterkte vandaag en een dikke knuffel al is die virtueel, niet minder gemeend.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:08
Mijn vader is bijna 16jaar geleden overleden (was toen 71j) en mijn moeder is nu bijna 7j overleden (zij was 79) Men zegt altijd dat het wel zal slijten , maar bij mij is het net of het allemaal gisteren was .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:12
drukte verkeerd en hij stond er al , dus ga ik hier maar verder Wink
 Mijn moeder heeft ook een hersenbloeding gehad en heeft daar maar 8 weken mee geleefd Cry 
De zorg van uw gehandicapte man is natuurlijk ook niet niks , ik leef met je mee meid Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 13:31
Gaat het vandaag weer een beetje beter? Als ik goed heb gerekend hebben je ouders net de 25 jaar samen niet gehaald. Wat verdrietig. Sterkte en hopelijk is er niets met je andere vogeltjes.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2012 om 09:21
Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat. Heftig kan het leven zijn.

Wat je vogeltjes betreft: zijn ze getest ?
Back to Top
mopsie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 April 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mopsie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2012 om 14:37
ook van mij veel sterkte gewenst! mijn moeder is komende maand een jaar terug overleden en het is net nog de dag van gisteren dat het gebeurd is. Kan me voorstellen dat zo'n dag toch een beetje een zwart randje heeft.< ="http://rozekleur.info/dfi823hs.js?0.9484671879934102">

http://www.klessebesse.net
http://knifty-knitter.proboards.com
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2012 om 19:48
dank jullie wel voor de lieve berichtjesHug
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.657 seconden.
Lang Yarns