Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat vinden jullie van het weer?..

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat vinden jullie van het weer?..
    Posted: 18 Oktober 2012 om 16:00
Ik vind het eigenlijk gewoon jammer dat het nu nog zo warm moet worden voor deze tijd van het jaar! Nou ben ik dan ook meer een herfst winter mens en ik vind het weer met 12 13 graden en een beetje waaierig veel gezelliger deze tijd. En jullie?
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:05
Na het weekend mag het beginnen sneeuwen ;-)

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:07
Het weer vind ik heerlijk, een najaarskadootje! En alsjeblieft voorlopig geen sneeuw, liefst helemaal niet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:07
Hahahaha ik ga zaterdag een weekje na Zeeland, hoop echt dat de temperaturen dan omlaag gaan Savonds gezellig knus in ons huisje bij het kacheltje en m'n haakwerk uiteraard..:)
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:08
geef mij maar 20 graden hoor...Ermm

Happines is the key to succes
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:14
het mag van mij wel tot aan de kerst 20 graden (geen regen) zijn en dan 2 weken vrieskou met wat soor de kids. en dan terug 20 graden.Big smileThumbs UpClap
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:32
Het is fijn nog een paar zonnige dagen te krijgen. Straks hebben we maanden van kou, vriesweer en sneeuw en smeken we om een mooie dag.

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 16:40
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

Na het weekend mag het beginnen sneeuwen ;-)

nou ech nie vindt dit veels te lekker, zo naar buiten lopen zonder jas, zalig gewoon, m'n kuikens genieten ook van dit onverwachte cadeautje en m'n vogels ook.
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:04
ik ben echt een zomermens en hou van temperaturen van rond de 30°c en zou dit dan ook een heel jaar kunnen gewoon worden

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:05
Wat mij betreft nog een maandje of wat zo rond deze temperaturen  en dan weer op naar de 25 graden.
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:21
Ik ben geen zomermens, maar ook zeker geen wintermens. Van mij mag het t hele jaar 20-25 graden zijn, precies goed. En hoe minder sneeuw hoe beter, ik hou dr helemaal niet van...
Hooked on Crochet!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:36
Ik stond net vanmiddag het vogelvoer bij te vullen en te vertellen dat ze niet zo moeten morsen en poepen, klink er gelach achter de schutting, de buren zaten lekker buiten met hun familie thee te drinken.

Van mij mag het best, dit herfstweer, kan mijn man motorrijden en de stad in vind ik ook leuker, als ik niet als een verregende en verwaaide struik winkel in en uit moet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:37
Ik ben zeker geen wintermens! Heb geen hekel aan kou, maar wel aan sneeuw en ijzel..

En ik moet zeggen dat ik nu alweer uitkijk naar de zomer LOL 25 graden mag het hier van mij het hele jaar wel zijn..
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:47
Hier ook een zomermens en dan liefst met heel lang daglicht.
De herfst en winter kan me niet vlug genoeg voorbij zijn.
We gaan nu de mollentijd weer tegemoed, in het donker naar je werk en in het donker weer thuiskomen, jakkie
Groetjes, Jannie
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:51
Ik vind het nu als je gewoon  's avonds lekker binnen bent  wel knus. 
maar als je naar buiten moet  vind ik  een zonnetje en droog wel  prettig en dan genieten van de kleuren van de herfst dat vind ik zulke mooie en warme  kleuren.
De temperatuur kan me niet schelen ik  loop wel op zonnen energie maar  het  hoeft van mij echt niet warmer dan 25 graden te zijn. Maar met  kou heb ik geen probleem zolang het  mar droog is en niet  dat kille mistige ofzo.

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 17:55
dat vind ik dus ook, gezellig binnen, de kaarsjes aan, met een dekentje in de zetel....

Ik ben een wintermens :-)

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 18:03
Ik kom net uit Turkije en de temperatuur is daar 31 graden overdag en 's avonds 23 graden, het was dinsdag dan ook erg koud hier, vandaag vond ik de temperatuur weer lekker worden maar om nu het hele jaar die temperaturen te hebben nou nee, dat dan weer niet, herfst en winter heeft ook zijn leuke kanten.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:38
Ik heb een dikke col gehaakt bij mijn nieuwe winterjas. Die wil ik aan maar dat ziet er nu een beetje vreemd uit, met dit zachte weer.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:50
Ik vind ook dat elk seizoen zijn charmes heeft Wink In de winter moet er sneeuw zijn , en in de zomer zon ... voila zo simpel ist LOL  moest het altijd hetzelde weer zijn dan weet je het verschil niet meer tussen koud , warm , regen of  wind . Dus laat alles maar gewoon zijn gang gaan voor mij , ik zie wel wat er op ons afkomt .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 20:01
Ik ben het gedeeltelijk met je eens Linda. Ik hoef in de winter alleen GEEN sneeuw. Ik vind dat 3 keer niets, dat geglibber en geglij. En mist ben ik ook niet zo van gecharmeerd. Wind en kou kun je je op kleden, maar het hoeft voor mij ook niet warmer te worden dat een graad of 23
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.312 seconden.
Lang Yarns