Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haaknaald kwijt

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haaknaald kwijt
    Posted: 18 Oktober 2012 om 19:51
Ik kan wel janken.

Heb pas geleden in een andere stad met veel moeite zo'n haaknaald met een breder handvat (bruin-geel) gekocht. Bij mij in de stad niet te koop.

Vanmiddag ermee zitten haken, in mijn tas gedaan, met mijn haaksel, patroon, ... Alles zit in mijn tas behalve mijn haaknaald. Heb mijn tas al 6 keer leeggehaald, thuis alles al 4 keer ondersteboven gehaald. Terug naar waar ik was geweest, gezocht op de vloer, tussen de kussens van de stoelen, hij lijkt van de aardbodem verdwenen.

Zoals ik al schreef, hier in de stad niet te koop. En wegens chronische pijn, is het voor mij niet zo vanzelf sprekend om even naar die andere stad te gaan.
O, ik baal hier zo van.

Sorry, moest het even kwijt.
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:55
Ja dat kan ik me voorstellen, Misschien heeft een van de hobbydoosjes deze haaknaald en wil hem aan je overdoen. En anders bij iemand van ons in de buurt te koop? en dan ff opsturen naar jouw na dat je het geld overgemaakt hebt uiteraard. Gaat vast helemaal goed komen. Misschien een idee om hier ff een foto te plaatsen van zo'n haaknaald?

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:55
zit ie ook niet in je bolletje wol?

Zijn het die clover haaknaalden? want die kan je ook online bestellen.

Maar het blijft balen natuurlijk.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:55
sjips, dat is zeker balen. Zou hij niet via een webwinkel te bestellen te zijn? Ik roep maar wat
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 19:58
Het is idd een Clover.
Ik heb net nog een mailtje gestuurd, naar degene op de groep. Misschien dat zij hem gevonden heeft en weg heeft gelegd. Dat hoop ik maar.
En anders idd een nieuwe gaan kopen (mijn vader wou me al brengen) of anders via internet. Had hem bij Pipoos gekocht.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 20:04
kan je die niet hier gewoon bij Hobbydoos bestellen? ;-)

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 20:26
@Ellebelle, bedankt voor de tip.
Ik ben nog niet zo in internet inkopen, maar ik heb hem net besteld. Komt de andere dan toch nog boven water, 2 haaknaalden is natuurlijk ook niet verkeerd.

Hopelijk heb ik hem snel binnen, hij haakt echt super (heb oa ook fibromyalgie, dus houdt net wat lekkerder vast).

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 20:28
het zijn geweldig goeie haaknaalden, ik heb er zelf ook zo'n....

Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 20:37
Ik heb 1 clover haaknaald een paar jaar geleden gekocht bij hobbydoos.
Bevalt heel goed groetjes Hetty.
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 20:38
bij wibra 69 cent, misschien een alternatief

wibra.jpg

groetjes margriet
Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 21:08
Die haaknaalden vind ik niet inde wibra waar ik ga, jammer want die zijn misschien wel leuk om de kids te leren haken....
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 21:25
is ook pas nWinkieuw
groetjes margriet
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 21:33
dat is zooooo frustrerend als je haaknaald kwijt is.......... begin dit jaar raakte ik mijn haaknaald kwijt, nergens meer te vinden....... vorige week vond ik em terug, in een plastik tas, mijn man had em opgeruimd toen het plafond gewit moest worden na een lekkage, vond die haaknaald niet interessant en vergat het gewoon.... ik was in die tijd zo ziek dat ik niet meer weet wat er af en toe gebeurde. En kan ik m,n haakwerk afmaken van toen........nou nee ik ben 15 kilo afgevallen en dat is dus veel te groot...... heel verhaalEmbarrassed

fijn dat je er eentje online kon bestellen, zit ik ook wel eens over te denken maar bestel zelden iets online. 
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 22:17
Zit ie niet in de voering van je tas?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 22:23
klinkt misschien stom, je hele tas leegmaken en die tas op allerlei manieren tussen je handen rollen, er hoeft maar een klein gaatje in de voering te zitten en daar kan die doorgewipt zijn. je probeert die tas van buitenaf zo klein mogelijk te maken in alle richtingen, niet met brute kracht natuurlijk anders heb je 2 haaknaalden (kapotte dan)
lydia wijsbroek
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 22:47
oh erg zou ook niet zonder mijn clovers willen, maar ik heb al meerdere maten ervan. Heerlijke dingen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 22:49
Originally posted by ridder204 ridder204 wrote:

bij wibra 69 cent, misschien een alternatief

wibra.jpg

komen deze bij de wibra vandaan??
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 01:02
Toevallig heb ik ze vandaag ook bij de wibra gezien heb ze niet gekocht
als je ze bij hobbydoos hebt gekocht dan zijn ze zo binnen hoor ik heb de mijne daar ook weg.
dat wordt dus nog even nagelbijten tot je de haaknaald hebt.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 13:27
Balen zeg. Inderdaad zijn twee haaknaalden nooit weg. Maar vooral lastig dat je nu moet wachten en niet verder kan.
M'jo, je verhaal klinkt bekend. Toen ik in het kraambed lag na de geboorte van Manuel had ik een kraamverzorgster die ongelofelijk goed kon opruimen. Mijn dagelijkse breiwerk stond naast mijn bed (niet dat ik veel deed, ik had de energie niet maar het feit dat ie er naast stond was toch prettig) De andere werkjes stonden boven. Ik heb me toch naar gezocht toen ik eenmaal op de been was naar die andere werkjes. De kraamverzorgster had een keurig opgeruimd huis achtergelaten maar ik was wel mijn werkjes kwijt. Vond ze uiteindelijk onderin de kast tussen de vazen en glazen schalen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 13:31
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

klinkt misschien stom, je hele tas leegmaken en die tas op allerlei manieren tussen je handen rollen, er hoeft maar een klein gaatje in de voering te zitten en daar kan die doorgewipt zijn. je probeert die tas van buitenaf zo klein mogelijk te maken in alle richtingen, niet met brute kracht natuurlijk anders heb je 2 haaknaalden (kapotte dan)
< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">

Hier dacht ik ook meteen aan!
Zo ben ik ooit eens mn pinpas kwijt geweest, had hem snel in een zijvak van mn tas gedaan. Thuisgekomen was hij nergens meer te vinden... Toen bleek na heeeel lang zoeken ook een scheurtje in de voering te zitten en daar was hij doorheen geglipt. 
Hooked on Crochet!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns