mooie aanbieding. |
Reageer |
Autheur | |
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Oktober 2012 om 20:24 |
.... denk ik...
Ze hebben hier veel kleuren van Philar Phil Coton 3 in de aanbieding, voor €1.75 per bol. Lijkt me een mooi koopje, weet alleen niet hoe hun met verzendkosten zitten.... Let op, is niet voor alle kleuren.
|
|
haribiwo
Hobbywonder Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haal mijn phildar Phil Coton 3 altijd op de markt en daar kosten ze altijd €1,75 per bolletje, dus ook geen verzend kosten, alleen even een kwartiertje fietsen. Maar ik heb dan ook het geluk dat deze op de markt verkocht wordt, bij mij in de stad staat er niemand op de markt met katoen
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooow, dat is zeer vriendelijk geprijst op jouw marktje Haribiwo. Goed dat je die gevonden hebt.
Ik weet niet eens of ze hier op de markt wol verkopen, gok er niet op eigelijk...
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hieronder staat wat de verzendkosten zijnU betaald voor verzending binnen Nederland altijd € 4,95 per bestelling (ongeacht het bedrag), bij bestellingen vanaf € 100,- krijgt u er gratis een breiboek bij. Bestelt u alleen 1, 2 of 3 breiboeken óf 1 of 2 bollen wol (van 50gr) dan krijgt u € 2,00 korting op de verzendkosten en betaald u slechts € 2,95.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja maar de nieuwe kleuren zijn 2.20 en dat vind ik dan weer jammer want dat zijn nou net de kleuren die ik wil.
donkergroen en donker rood.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |