Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De grote AFVALRACE!

 Reageer Reageer Pagina  123 16>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De grote AFVALRACE!
    Posted: 01 Juni 2012 om 16:02
Iedereen reageerde zo enthousiast in mijn afval topic en ik dacht waarom geen topic hiervoor openen? Er zijn meer hobbydoosjes aan het afvallen en zo kunnen we elkaar stimuleren en tips geven.
 
Kom op meiden: we kunnen het! Handshake
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:05
Geweldig goed initiatief Jips!




moet ik morgen dan al het lekkers in m'n eentje opeten, nee toch?
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:09
Hallo,

Ik doe mee,ik ben momenteel 15 dagen aan het "lijnen" en ben 4,9 kg kwijt.
Jips: Jij gaat al heel goed,ik weet niet of je er meer kwijt wilt of moet maar ga zo doorWink
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:12
De eerste tip die ik vond op het diabetesforum en waar ik heel blij mee ben is Bolero Drink.
Ik lust geen frisdrank met prik en drink veel groene thee en wat koffie. Maar nu het warmer wordt wil je ook wel wat anders. Dubbelfris oid zit voor mij veel te veel suiker in.
 
Ik heb vorige week een aantal zakjes Bolero op het internet besteld en geprobeerd. Ik vind het echt lekker. Welke heb ik tot nu toe getest: ananas, peer, mandarijn, witte druif, framboos. Er zijn zakjes poeder en die gooi je in 1,5 liter water en er zijn zakjes voor een flesje van 500cc water.
Het smaakt dubbelfris/vruchtensap achtig. Er zijn 26 verschillende smaken en je kunt het in gewoon water of spa doen. Er is bijv. ook cola en cherry cola. En het kost maar 35 cent per zakje! 
 
Voor mij ook ideaal om mee naar Frankrijk te nemen op vakantie. Daar hebben ze weinig tot geen light dranken. Je kunt nog meer met Bolero doen. 
 
Je kunt Bolero natuurlijk voor meer dingen gebruiken:
  • Als smaakmaker door cake, gebak, yoghurt, koffie, thee en meer
  • Maak er milkshakes mee
  • Door de pudding voor de smaak of de kleur
  • Frisdrank met bubbeltjes
  • Voor heerlijk frisse waterijsjes
  • En ook nog veel meer...
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:17
je kunt ook de Slimpie limonadesiroop nemen, heel erg lekker, zit geen aspartaam in, 0 suiker en geen calorieen
lydia wijsbroek
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:19
Slimpie drink ik ook... echt lekker.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:52
Ik drink gewoon suikervrije ranja van AH huismerk, die vind ik lekkerder dan Slimpie :P
 
Hier nog een hobbydoos die meedoet.. Ben deze week 1 kilo kwijtgeraakt..
 
Keep up the good work!!! ^_^
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 16:55
wat leuk zo kunnen we elkaar zeker helpen met het afvallen!!!Big smile
ik vind slimpie echt 3x niks aanConfused
maar die bolero wil ik wel een keertje proberen!!
waar kan ik dat precies bestellen jips en is het een beetje te vergelijken met gewone ranja??
ik lust gelukkig ook heel graag water!!
als klein kind dronk ik niet anders ander drinken luste ik niet!!LOL
 
ik vind het wel lekker om nu af te vallen!!
het fruit is nu gewoon veel lekkerder dan in de winter!!
 
 
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 18:15
ik ben al 5 kilo kwijt.

licht dranken zijn trouwens lang niet zo goed als de meeste mensen denken, in licht dranken zit geen suiker maar een zoetstof. je lichaam zet suiker om naar energie. nu vind je lichaam geen suiker en gaat toch werken. dus dan krijg je aleen nog maar meer honger omdat je lichaam suiker wil.

en komkommer is ook heel goed om te eten tussendoor omdat het heel veel vocht bevat.
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 18:46

Ben zelf ook weer bezig sinds gisteren...Had er zo de p in dat ik gelijk naar de winkel ben gehold om 2 sonja (ja ik weet dat ze uit is maar heb in het verleden al een keer goed resultaat met haar boeken behaald) gekocht en ben gelijk gisteren begonnen...er moet veel af en hoop het dan ook heel erg lang te kunnen volhouden...gelukkig wordt ik aan alle kanten omringt door mensen die heel graag willen dat ik het ga halen...mijn vriend heeft gelijk een fiets geregeld en mijn collega vond het vandaag al nodig om me te stimuleren met een nieuw boek van mijn favo schrijver...ben dus maar weer eens lekker in de watten gelegd terwijl ik nog niets behaald heb...nu kan ik natuurlijk ook niet meer afhaken na al die lieve dingen...

Hoop dat iedereen zijn doel gaat halen...
Hoeveel willen jullie eigenlijk kwijt raken...
Ik zal beginnen met te vertellen dat er bij mij in totaal 38kg af moet en ik er de afgelopen maand met netjes eten al wel 3 kwijt was dus nog 35 te gaan...
 
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 19:23
bij mij moet er in totaal 36 totaal af, ben er daarvan al 5 afgevallen. woog 116 en ben 1.83 lang dat word dan een bmi van 35, en dat betekent obesitas.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 19:28
Voor alle dames die meedoen aan de afvalrace : VEEl SUCCES EN UITHOUDING GEWENST!!!Thumbs Up
Ik steun jullie alvast allemaal en mocht je een dipje hebben, zeg dit gerust. We zijn met genoeg om je uit dat dipje te halen en er voor te zorgen dat je het volhoudt en er weer volop tegenaan kan gaan!Hug
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 19:39
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Voor alle dames die meedoen aan de afvalrace : VEEl SUCCES EN UITHOUDING GEWENST!!!Thumbs Up
Ik steun jullie alvast allemaal en mocht je een dipje hebben, zeg dit gerust. We zijn met genoeg om je uit dat dipje te halen en er voor te zorgen dat je het volhoudt en er weer volop tegenaan kan gaan!Hug
Daar sluit ik mij ook bij aan
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 19:49
Zet hem op allemaal! Neem zo'n 'Weight loss ticker' als je wilt, dan kunnen we jullie goed ondersteunen en aanmoedigen! Star
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 20:33
Ik ben net 7 kilo kwijt, ook met Sonjaatje... Werkt ook heel goed bij mij... Ben nu bezig om het zo te houden :)
Voor iedereen die aan het lijnen is/ gaat (of zoals ik vanavond hoorde: zijn of haar voedingspatroon aanpast en zo kilootjes kwijtraakt) HOU VOL EN SUCCES!!!

Ps. Op de site van mevrouw Sonja staan ook lekkere recepten!
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 20:55
Sonja werkte bij niet,ben nu bezig met een koolhydraat arm dieet en dat werk echt goed bij mij.
Succes allen samen komen we er wel
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 20:59
Wat een leuk idee dit topic! Ik ben al een paar maandjes bezig met afvallen, ik ben nu zo'n 7 a 8 kilo afgevallen. Ondertussen met kerst bv ben ik wel weer wat aangekomen, maar dat gaat er geleidelijk aan ook wel weer af. ;) Ik dieet niet heeeel erg streng. Ik mag van mezelf door de weeks geen koekjes/snoepjes/watdanook (alleen als ik stage heb dan mag ik wel een sultana mee! ;) ) en in het weekend mag ik wel wat snoepen maar ook gewoon met mate. Daarnaast gewoon eten wat de pot schaft + op gezette tijden eten en af en toe een gezond tussendoortje. + veel water drinken. Daarnaast loop ik ook veel, de ene week meer dan de andere, dus daar bouw ik ook wel spieren mee op. Dus wat ik qua kilo's afgevallen ben zegt eigenlijk niet helemaal wat over hoeveel ik in totaal kwijt ben zeg maar omdat spieren ook wat wegen. De laatste tijd ben ik helaas niet zo streng meer voor mezelf geweest, maar uiteindelijk is de balans negatief gebleven, toch wel afgevallen dus! Nu ga ik weer wat strenger bezig en ik hoop zo nog wat kilootjes kwijt te raken. Ik heb geen bepaald doel voor ogen hoeveel kg ik kwijt wil, dat zie ik wel wanneer het zo ver is. ;)

Ik had wel wat overgewicht maar op het moment niet echt meer. Heb geen modellenfiguur hoor, dat niet, maar ik zit nu wel tegen t gezonde of in t gezonde gewicht al.. daarom gaat het afvallen ook langzamer. Maarja, ik heb er geen haast bij, als het er maar af gaat. ;)
Liefs,
Tamara
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 21:43
Ik ben trots op jullie dames. Ga vooral zo door
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 21:54
Ik vind het echt knap dat jullie dat Sonja Bakker dieet kunnen volgen.. Ik heb het in het verleden eens met mijn moeder gedaan.. Blegh.. Maar dan hou al totaal niet van aardappelen met waterjus LOL 
 
Probeer mijn eigen eet patroon aan te passen.. 6x per dag kleine beetjes.. Het avond eten vervang ik tijdelijk voor een shake van Modifast en dat gaat bij mij heel goed..
 
Ik zal mij lengte/gewicht hier maar niet posten, ik ben in goede verhouding.. Maar ik wil en zal er nog wat vanaf krijgen, want ik vind het toch net teveel als ik voor de spiegel sta LOL
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 22:23
ik drink gewoon water
s`morgens mager ontbijd s`midags wat kale rijst crackers een stuk of 5   2 bananen s`avonds prakkje en dat is wat ik de hele dag eet .
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns