Regenboogtas groter maken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tekkel2 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2012 Locatie: Sneek Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Oktober 2012 om 08:24 |
Hoi allemaal,
Ik heb een prachtig regenboogtasje gemaakt, maar.....deze is erg klein. Was ook bedoeld voor kleine meisjes, maar er zijn ook grotere meiden die hem helemaal te gek vinden. Nou, dan haak je er toch wat toeren bij.......zeggen ze dan, maar ik weet even niet hoe ik dat zal doen. Ik geloof ook dat waneer je het met 2 draden haakt, dus ook met een dikkere haaknaald, dat het ook groter gaat worden??? Alleen wil ik het heel graag gewoon met 1 draad. Wie kan mij hier bij helpen???? Alvast bedankt, Tekkel 2
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je een foto van dat regenboogtasje? Zo kunnen we bekijken hoe je het kan groter maken.
|
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je kunt toch met dikkere wol en een dikkere naald werken? Als het tasje met pen 3,5 is gehaakt, kun je nu met pen 6 of dikker haken, daar is ook in Zeeman en Wibra best wel wol voor te vinden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Magtelt: dat is opzich een idee, alleen vind ik hem persoonlijker er niet mooier op worden, vind dat fijne juist zo mooi.
|
|
![]() |
|
Tekkel2 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2012 Locatie: Sneek Status: Offline Points: 21 |
Het is het patroon van VendulkaM
Die katoenen tas met kralen en knopen en zo. Prachtig, maar is nu dus na 8 toeren klaar.Patroon heb ik op de computer. Laatste 2 toeren zijn niet helemaal vol. Dat zijn de randen om de tas iets vierkanter te laten lijken aan de onderkant. Ik zou er nog wat toeren bij willen maken, maar ook de onderkant wordt dan anders. En inderdaad zal ander garen niet echt het resultaat geven, want het is katoen in felle mooie kleuren.... En bij de Zeeman en Wibra heb je die niet. Ook niet in de andere soorten garen. Dus geen optie. Groet, |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Gewoon nog wat toeren bijvoegen in andere kleuren en die wordt groter
Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Bepaalde toeren tweemaal doen? Bij de tas en de omslag.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Je hebt van Phildar dikkere katoen in alle kleuren, voor haaknaald 4
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Siske ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Oktober 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 9 |
Hallo, Ik ben op zoek naar dit patroon, is dit hetzelfde dat jij hebt? Ik heb geen masterkaart ofzo dus lukt mij niet om dit patroon zo te kopen. Groetjes, Ellen |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Wat is je vraag dan nu Ellen? Of je toch het patroon gratis via hobbydoos kan krijgen? Misschien ben ik opgefokt door veel gedoe hier (wat gaat over het NIET MOGEN VERSPREIDEN VAN KOOPPATRONEN) maar het is niet toegestaan om hier te vragen of verspreiden van kooppatronen.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Je kan het tasje groter maken door, in de 2e toer meer stokjes te haken bv. 15 en dan zo
verder volgens het patroon van het tasje, maar niet meer kijken naar wat er tussen haakjes bijstaat, want dat is dan op deze manier meer stokjes.
Of je kan na toer 6 dit nog een paar keer zo herhalen, dan word hij ook groter.
En dan weer veder met het patroon.
Ik hoop dat ik je zo kan helpen.
Groeten Creaans
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |