Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breien voor baby's?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Siske View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breien voor baby's?
    Posted: 27 Oktober 2012 om 16:34
Hallo,

Ik zag net zo'n artikel over breien voor de babytjes voor save the children.
Ik woon in België en vind het ook jammer dat ik zoveel verzendkosten zou moeten betalen om er op te sturen?
Ik wou Renske Jorritsma mailen, maar vond ze niet terug.

Groetjes,
Ellen
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 16:42
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Siske View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 16:54
Originally posted by Just Me Just Me wrote:

http://www.hobbydoos.nl/nieuws/23/Brei-een-mutje-voor-centraal-azie

Ja, dat was het, maar ik vind het zo jammer dat mensen uit België zo veel moeten betalen om te helpen?

Groetjes,
Ellen
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 17:29
Dat is zeker jammer. Wat zijn de verzendkosten naar NL? (misschien een beetje een domme vraag, want dat ligt vast aan het gewicht). Zijn er meer mensen in je buurt die ook mee willen doen, dan kan je vast de verzendkosten delen.
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Siske View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 18:08
Wel daar zit het nu net, doordat ze de verzendkosten te hoog vinden, zou ik het alleen moeten betalen :(

En is idd per gewicht : tot 2 kg is het al 16.60 euro

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 18:19
Misschien zijn er meer Belgische hobbydoosjes die mee willen breien en delen in de kosten. Ik heb vorig jaar alles plat in 2 enveloppen verstuurd, dat is ook al heel wat. Maar ik heb schrijfkinderen in Sri Lanka, ik denk niet meer na over hoge porto, ik heb altijd een paar vel wereldzegels in huis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:20
Tip voor de Nederlandse breisters onder ons. Je kunt je mutsjes ook inleveren bij het depot in Den Bosch, moet je natuurlij wel een beetje in de buurt wonen anders kost het je nog een vermogen aan benzine.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns