Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Leuke dag....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Leuke dag....
    Posted: 26 Oktober 2012 om 21:30
....gehad vandaag op de Handwerkbeurs. Het leek wel iets kleiner dan vorig jaar, maar er waren weer hele leuke dingen bij. Gelukkig was ik zo slim om mijn pin-pas thuis te laten en een beperkt bedrag contant mee te nemen. Hoewel het mijn belangrijkste taak was om zichtbaar rond te lopen als EHBO'er, heb ik toch nog wat leuke dingen op de kop weten te tikken:
100 sneeuwvlokken om te haken, een leuk boekje
4 bolletjes katoen nld 2 in roze, grijs, wit en bruin om deze sneeuwvlokken te kunnen maken
een grijs glinsterbolletje garen
een ecru glinsterbolletje garen
Nieuwe Phildar breiboek voor kinderen
Heel veel vulmateriaal
veiligheidsoogjes
bolletje beige katoen
(en nog geld overgehoudenWink)
Uiteindelijk in de middag mijn schoonzus getroffen en terwijl we samen stonden te kwijlen bij "Het Gaerenhuys" kwamen we Janny1 tegen. Leuk om je een keer gezien te hebben!
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 22:55
Hahaha, integendeel tot mijn schoonzus haakAB was mijn portemonnee, op een paar muntjes na, gewoon leeg en mijn rugzak vol met de leukste handwerkspullen.
Schonezus, het was erg gezellig om met je over de beurs rond te lopen en Janny, de ontmoeting was kort, krachtig en heel vrolijk.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 06:41
Oh kan me voorstellen dat de portemonnee snel leeg was.
:) het is zo onweerstaanbaar
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 08:06
Ik ga vandaag, heb ook een "budget" in mijn portemonnee. Ben zo benieuwd hoe het is!

Hebben jullie ook nog workshops gedaan?
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 09:23
Leuk meiden, daar kunnen jullie lekker lang op teren: op de herinneringen en op je aankopen als je eermee aan het handwerken bent! Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 11:19

Bandicot,nee, ik heb geen workshops gedaan, absoluut geen tijd voor gehad.

Jips, deze dag hoort bij de kostelijke herinneringen. Daar moet je zuinig op zijn, nietwaar?

Groetjes, Catherine.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 16:05
Voor mij ook geen workshops, dat is niet mogelijk tijdens een EHBO-dienst. Maar al die kleurtjes, popjes, dingetjes, wol, stof etc maakten wel dat ik met een goed humeur thuis kwam
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 18:03
Het was gezellig, lekker gesnuffeld, bakje soep (duur, maar wel lekker). Ben eigenlijk alleen met Catania katoen (6 voor 10 euro!!!) thuisgekomen; 18 bollen gekocht. Ben nu voor de komende jaren klaar (voor m'n verjaardag had ik ook al zoveel gekregen). Verder vond ik eigenlijk dat er niet veel hele nieuwe technieken e.d. waren. Maar al die kramen met leuke dingen, helemaal super.

Verder veel quilten, sieraden maken en wol vilten.

Wel heel erg gezellig, allemaal van die vrouwen met de blik op oneindig.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 11:20
Originally posted by bandicot bandicot wrote:

Het was gezellig, lekker gesnuffeld, bakje soep (duur, maar wel lekker). Ben eigenlijk alleen met Catania katoen (6 voor 10 euro!!!) thuisgekomen; 18 bollen gekocht. Ben nu voor de komende jaren klaar (voor m'n verjaardag had ik ook al zoveel gekregen). Verder vond ik eigenlijk dat er niet veel hele nieuwe technieken e.d. waren. Maar al die kramen met leuke dingen, helemaal super.

Verder veel quilten, sieraden maken en wol vilten.

Wel heel erg gezellig, allemaal van die vrouwen met de blik op oneindig.

ohhh dat is waanzinnig zo'n aanbieding, je hebt je netjes ingehouden vind ik haha
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns