Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

draadjes

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: draadjes
    Posted: 27 Oktober 2012 om 09:43
Hoeveel meter draadjes zouden wij in een week tijd met z'n allen weggooien alleen al door het afhechten? LOL
Gisteren gooide ik een handvol draadjes weg, en toen moest ik daar aan denken.EmbarrassedConfusedLOL

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 09:47
dit wil ik helemaal niet weten, maar het zullen vele meters zijn.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 09:53
Ik gebruik die kleine draadjes altijd als steekmarkeerder, maar daar hebik er niet zo veel voor nodig, dus ik gebruik de rest als vulling voor kleine ami's, waar ik zo af en mijn neefje en nichtjes blij mee maak.
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 11:16
Mijn man klaagt altijd dat die draadjes rondslingeren,ik stop ze nu ook in mijn poppen
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 11:44
hoi,
NIET DOEN!!!
draadjes kan je gebruiken als steekmarkeerder bij haken en als vulling
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 12:05
Originally posted by willyg313 willyg313 wrote:

Mijn man klaagt altijd dat die draadjes rondslingeren,ik stop ze nu ook in mijn poppen

mijn man heeft dat  zelfde probleem LOLLOL. Maar  om het  bij de vulling te gebruiken heb ik  eigenlijk nog nooit bij gedacht, wat  slim van jullieWink

Back to Top
rafbic View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rafbic Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 12:10
ik heb een grote glazen pot daar gooi ik ze allemaal in, zit al behoorlijk vol haha
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 12:17
voor de vogels , voor hum nesten, gebruiken mensen het blijkbaar ook
groetjes margriet
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 12:35
ja ik bewaar mijn restjes en doe deze in een ijzerenhuisje die ik op ga hangen in de tuin
Vogeltjes zijn daar blij mee om hun nestjes te bouwen!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 18:55
Ik spaar alle losse draadjes op en geef ze dan aan een nichtje: haar cavia maakt er nestjes mee in zijn hok. Hij is dan een hele poos zoet met verslepen en het vormen van zijn holletje.
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 19:37
Wat een leuke ideetjes voor die losse draadjes, meestal gooi ik ze weg of soms gebruik ik ze als vulling, maar ga ze nu niet meer weggooien, ga ze voortaan ook opsparen voor een ander doel Thumbs Up
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 20:15
Inderdaad, leuke ideeen, ik gooi ze meestal achteloos weg maar ga ze toch maar eens bewaren. Alles bij elkaar zullen het vele meters zijn.

Ik denk wel eens; hoeveel meter/kilometer draad heb ik al weggehaakt in mijn leven? Dat zal aardig wat zijn, maar velen hier zullen heel wat kilometers gemaakt hebben als ik. Wel grappig om daar eens over te denken.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:29
Ik gooi de kleine draadjes ook niet weg, bewaar ze om te vullen. Ik hou bij op mijn blog hoeveel meter ik verwerkt heb aan de hand van de bandjes dei om de katoen of wol zitten. Als ik er weer een stel heb en ik ga het optellen en erbij zetten en dan verbaas ik me altijd weer over het aantal meters.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:50
Een leuk topic:-), hier ook al vele meters, kilometers gehaakt.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:55
Ik bewaar ze ook..
Om te knutselen met mijn klas.
Bijvoorbeeld: Ballonnen in smeren met plaksel daar veel draadjes op plakken. 1 lange draad er aan laten om te hangen.
Als de plaksel droog is de ballon laten knappen. Krijg je hele leuke vrolijke balletjes van om op te hangen. Ik doe het nooit met de hele klas tegelijk dat is zo'n geklieder! Maar in een klein groepje is het heel leuk!! Thuis heb ik ze wel eens gemaakt voor kerst en dan met grijs en wit..
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 21:15
  omdat ik mijn knuffels  ook een binnenvoering  van stof geef, doe ik half draadjes en fiberfill,
scheelt in de kosten........Blokker is in amper 1 jr.  70 cent omhoog gegaan met zijn kussenvulling

.......hitsje, wat een goed idee zal ik aan mijn dochter doorgeven.....Clap
groetjes geesje
Back to Top
b00rtjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer b00rtjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 23:00
Originally posted by hitsje hitsje wrote:

Ik bewaar ze ook..
Om te knutselen met mijn klas.
Bijvoorbeeld: Ballonnen in smeren met plaksel daar veel draadjes op plakken. 1 lange draad er aan laten om te hangen.
Als de plaksel droog is de ballon laten knappen. Krijg je hele leuke vrolijke balletjes van om op te hangen. Ik doe het nooit met de hele klas tegelijk dat is zo'n geklieder! Maar in een klein groepje is het heel leuk!! Thuis heb ik ze wel eens gemaakt voor kerst en dan met grijs en wit..

Wat een ontzettend leuk idee!
Ik heb vorig jaar geprobeerd om op deze manier kerstballen te knutselen. Maar bij het maken van een voorbeeld heb ik het zelf al opgegeven haha! Ik gebruikte zelf best lange draden.
Met korte draadjes lukt het waarschijnlijk een stuk beter!
Ik denk dat ik het dan toch nog maar eens ga proberen Smile
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 06:32
Ik bewaar ze ook om ze van het voorjaar voor de vogeltjes buiten te hangen. Doe ze nu in een glazen vaas. Staat vrolijk al die verschillende kleurtje.

Idee van Hitsje is ook erg leuk.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Creajettie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creajettie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 10:27
ik gooi ze altijd gewoon weg maar ik geloof dat ik ze ook maar ga bewaren nu ik al die ideeen lees.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 19:59
Er is net bij Links een leuk idee gezet. Ik denk dat het om Soluvlies gaat. Je kunt er losse draadjes op vastplakken, doorstikken en wassen en dan verdwijnt het vlies. Ik was die techniek vergeten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns