Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny square

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Granny square
    Posted: 27 Oktober 2012 om 17:08
Hoi,

Ik zou graag iets willen gaan maken met granny squares. Iemand een leuk idee, van een klein project ?

Ik vind zelf alleen een deken, kussenhoes, tas.
Maar ik zoek eigenlijk iets kleiners.
Heb al wel 2 van die tutpopjes gemaakt en daarvan vond ik de granny zo leuk om te doen.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2012 om 19:27
In het boek granny squares haken staan leuke kleine projectjes, zoals mokken, theelichten, kleine kleedjes enzo Wink
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 07:30
Er zijn ook patronen van pantoffels
en van een schouderwarmer
een hond hier
schildpad hier
en waarschijnlijk nog veeeeel meer

Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 08:48
Bedankt voor de links en de tip over het boek.
Volgens mij hebben ze dat boek bij de bieb, alleen staat er een wachtlijst van hier tot Tokio. Waarschijnlijk kan ik dan rond de zomervakantie aan de granny squares.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 09:27
Voor € 1,50 kun je boeken reserveren, dat ga ik met Rowlings' boek doen, zodra ik door mijn 3 Ann Tatlocks heen ben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 10:26
Bij ons is reserveren gratis !
Vroeger moesten we ook betalen, maar nu zit het in het abbonnement verwerkt.
Maar nu het haken weer helemaal hip is, staan er super veel reserveringen op een boek.

Ik ben zelf de hele Agatha Christie reeks aan het lezen. Schijnbaar heeft de rest ze allemaal al uit. Ze zijn alleen niet beschikbaar in mijn bieb, maar wel hier in de regio en dan kan ik ze dus ook (gratis) over laten komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 10:38
Ja, als het gratis is, reserveert iedereen. Daarom is er die drempel in onze bieb. Het is in ieder geval goedkoper, dan het boek kopen en later op marktplaats proberen kwijt te raken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns