Action |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Oktober 2012 om 21:13 |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die Pink heb ik nog nooit gevonden, maar als het ook zo hoog in de top 100 staat, wordt dat blijkbaar veel gekocht. Moet ik toch vaker de bus missen. Dan heb ik een excuus om "even" binnen te wippen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt: dit is een pagina met de 100 nieuwste artikelen in de winkel, dus waarschijnlijk is deze pink nieuw en heb je deze nog niet gezien. Zal nu wel in de winkel liggen of heel snel komen.
Ik kijk vaak op die pagina, super leuk!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke kleurtjes van de week maar even gaan kijken
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie kleuren...
Jammer dat we geen action in het dorp hebben. |
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zaterdag 4 kleuren daarvan gekocht. Licht en donker roze en rood en groen (leuk voor de kerst) Het is dunne wol maar wel fijn om mee te werken.
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou het prettig vinden als men niet meer van dit soort links geeft hier....
Ik zit hier gewoon te kwijlen hahaha, die bollen zijn mooi en idd dat pink.. wow, ff verder scrollen NEEEE had dat nu niet gedaan... aubergine kerstballen oehhhh die wil ik hebben....
|
|
*Mas*
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk hoor, binnenkort dus maar weer langs Action!
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
1 november wordt hier de action geopend ,we hadden er nog geen .
helaas nog steeds niet mobiel ben afhankelijk van vervoer fietsen en auto rijden lukt nog steeds niet och zou mijn man zeggen kost het ook geen geld hahaha
|
|
Karina
Hobbywonder Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben vanochtend ook geweest. 2 bollen donker blauw, 1 bol roze, rood en creme wit gekocht. Kon het niet laten. Ik weet nog niet wat ik er mee ga maken maar dat komt goed
|
|
groetjes Karina
|
|
Cresi
Duizendpoot Lid sinds: 20 Oktober 2012 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goede tip, ik ga zeker kijken. Misschien leuk om de sneeuwvlokkendeken mee te maken. Rood met wit.
|
|
Creagroetjes
Ieders talent is uniek |
|
welp
Duizendpoot Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
Post Options
Thanks(0)
|
vanmorgen moest ik even naar de action ,
en plots daar stond ik voor de wol net neer gelegd op de kop, zoontje lief in kinderwagen zat te schreeuwen dat hij weg wilde maar ja , mama zag wol , en schaam , 20 bollen gauw in mijn mandje gegooid vooral pink en roze prachtig , geen idee wat ik er mee ga doen maar ik werd er gewoon hebberig van ,gelukkig was mijn man er niet bij .
de enige kleur die ik niet mee heb genomen heb is blauw heb ik al genoeg,
wat ik ook tegen kwam waren harten doosjes ( groot) met scharniertjes en magneetsleuting
leuk om te omhaken kosten maar 0.99 17x 14 cm en 1.79 19x 20 cm
liefs welp
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groot gelijk, kom je over een paar dagen dan zijn er bepaalde kleuren al niet meer. Ik zeg in zo'n geval: "het was nog warm".
|
|
wat rozengeur. |
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het vandaag ook gekocht. het is wel hele dunne wol maar mooie kleuren. heb een paar bolletjes meegenomen maar heb ook nog geen idee wat ik er mee ga doen.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook gezwicht, het is geen Lisa, maar een nieuwe soort wol. Rood, roze en donkerroze elk 5 bollen en grappige ronde belletjes voor Kerst.
Ze hebben nog steeds die bruine Chouchou babypopjes en de minibabyborns, nu met een "boertje" erbij en verschillende boerderijdieren. Wibra had meen ik ook een mini babyborn met slap lijfje. |
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor welke pendikte is dit garen ?. kan wel de looplengte ontdekken maar niet de pendikte
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
2,5/3. Heel geschikt voor poppenkleertjes en babyspul. Ik denk dat je er ook goed mee kunt haken, dan zou ik voor 2/2,5 gaan.
|
|
wat rozengeur. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er in het winkelcentrum bij mij in de buurt een Action is geopend. O nee!
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
OH OH zeker de eerste paar maanden is dat heel gevaarlijk voor de portomonee ondanks dat je leuke dingen hebt voor een paar centen, maar ja 10 dingen van een euro is toch 10 euro en als je dat 3x in de week doet b.v. . Daarna wordt het wel minder hoor maar toch
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, gelukkig ben ik al wel eens bij een andere Action in de stad geweest, dus de kop is er al af :P
Maar hij zit nu wel gevaarlijk dichtbij. Gelukkig wel in een uithoek van het winkelcentrum, waar ik op weg naar de supermarkt niet langskom! Ze hadden trouwens niet heel veel wol, vond ik, maar ik zal het eens in de gaten houden. Wel heerlijke rijstzoutjes :D |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |