Snoezel |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | ||||
Juf Nyny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Oktober 2012 om 21:18 |
|||
Op de webshop van madebymriek.nl staat snoezel te koop,helaas is deze shop tijdelijk gesloten....Is er iemand die me kan helpen om een patroontje te vinden die gelijkaardig is?
|
||||
![]() |
||||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
je hebt mail
|
||||
![]() |
||||
Juf Nyny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 211 |
|||
Amai die zijn schattig,vooral het aapje!Dank je wel MG Jewelry!
|
||||
![]() |
||||
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
|||
Zou ik ook mail kunnen ontvangen?
Alvast heel erg bedankt!
|
||||
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
||||
![]() |
||||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
|||
Tuurlijk
![]() |
||||
![]() |
||||
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
|||
Die wil ik ook wel ontvangen kan dat?
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
|||
Marion, ze zijn leuk! Dank je wel.
|
||||
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
||||
![]() |
||||
monique69 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 171 |
|||
mag ik ook vragen?
dank je wel alvast!
|
||||
![]() |
||||
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
|||
hoi,
zou ik deze mail misschien ook mogen ontvangen
liefs welp
|
||||
![]() |
||||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|||
Mag ik ook meedoen ?
|
||||
![]() |
||||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|||
weeral een kooppatroon dat de ronde doet
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
|||
Heb je het patroontje van die aap die doorgezonden wordt dan al gezien? |
||||
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
||||
![]() |
||||
|||
Vivike, wees gerust ik heb geen kooppatroon gekregen en dat was ook niet de bedoeling,ik wou er gerust voor betalen....heb gewoon een heel leuk en origineel alternatief gekregen waarvoor nog is dank u!
|
||||
![]() |
||||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|||
neen, dat heb ik niet maar de vraag naar het patroon staat er wel en zo denkt iedereen dat het dan ook over dat gevraagde kooppatroon gaat. |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
|||
"Iedereen" denkt teveel, Misschien kan "iedereen" beginnen met eerst wat voor zijn eigen deur vegen. |
||||
||||
![]() |
||||
|||
@ Vifke zoals jij nu doet voel ik mij aangevallen maar ja dat zal dan wel de bedoeling zijn van jouw
een kooppatroon blijft een kooppatroon, ik hoef niet te vegen want daar word bovenaan in de eerst post naar gevraagd
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
|||
nou nou dames klauwen in en nekharen omlaag asjebliefd. vikike nyny bedoelde waarschijnlijk of iemand een andere site wist waar hetzelfde patroon verkocht werd, soms zijn patronen niet aan 1 plek verbonden maar bieden meerderen sites hetzelfde patroon aan.
Vifke, vikike heeft een punt met haar opmerking. door dat kooppatronen de ronde doen is het forum al een paar keer in de problemen gekomen. Wellicht had het bericht iets anders worden gebracht maar het was niks anders dan een waarschuwing om problemen te voorkomen. |
||||
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Kleuterjuffrouw geweest in je vorig leven zeker? |
||||
||||
![]() |
||||
|||
@ Vifke heb jij dan echt niets anders te doen dan mensen te treiteren
|
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Goed gezegd! En hierbij mijn excuses, ik had mijn vraag anders moeten zeggen.... Sorry iedereen |
||||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |