phildar djaz sjaal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leen ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2012 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 November 2012 om 08:35 |
Ik kocht Phildar djaz garen, één bol om één sjaal te breien, maar ik raak er niet aan uit hoe ik er mee aan de slag moet.
![]() de draad bestaat uit twee evenwijdige draden met op regelmatige afstand 4 draadjes als trapjes er tussenin. En daaraan gekleurde franjes. Heeft er iemand ervaring mee? Alvast bedankt! Leen
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je misschien een foto van je garen? Ik begrijp je omschrijving niet zo goed en ik kan het ook niet vinden op Google. Het klinkt als van dat garen dat vanzelf gaat 'krullen' als je ermee breit, daarbij moet je alleen in de bovenste draad van de twee evenwijdige draden breien en telkens een paar 'gaatjes' overslaan.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Heb je al eens gekeken of er filmpjes van op you tube staan .
Daar worden met heel veel garens sjaaltjes gebreid .
|
|
![]() |
|
Leen ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2012 Status: Offline Points: 3 |
Ben naar de phildar winkel geweest en heb daar uitleg gekregen ( allé, ze heeft het gewoon voorgetoond). Toch bedankt!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |