Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan mij helpen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan mij helpen
    Posted: 04 November 2012 om 12:29
Ik  zag dit plaatje voor bij komen en vond vooral dat kleine tasje erg leuk. Maar kan het patroon niet vinden.

Heeft iemand  voor mij de basis van de kleine vierkantjes. Ik heb nog nooit een square gehaakt dus ik  weet ook niet hoe ik deze moet doen. De grote heb ik  al wel een boel  van maar  ook nog nooit gemaakt. Dus wie kan me even op weg helpen.

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 12:37
http://charami.com/tutorials/
Hier staat een leuk klein vierkantje even naar beneden scrollen kaleidoscoop deken

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 12:41
En bij deze staat stap voor stap hoe je de makkelijke square haakt en die kun je zo groot of zo klein maken als je zelf wilt.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 12:44
Dank je wel  ik heb ze maar  gelijk  even  opgeslagen dan kan ik er van de week mee aan de slag.

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 12:46
Volgens mij is het 2 toeren van een basis square (die je waarschijnlijk wel bij je grote hebt, van iets van 4-5 toeren).

Hier staat wel een goede uitleg om granny squares te haken:
http://www.handwerkles.nl/handwerkles.nl/cms15/index.php?option=com_content&view=article&id=75%3Agrannysquare&catid=35%3Ahaakpatronenenprojecten&Itemid=56
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 13:32
Dank je wel.

Back to Top
engel67 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engel67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 15:28
wie kan mij helpen aan het patroon van de vlinder mobiel. het patroontje ging vorig jaar rond. wil hem graag maken
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 15:46
Hoi  Engel.
Ik wil je wel graag helpen met  je patronen zoeken maar er zijn 3 dingen die praktisch zijn om aan te voldoen. 
Een belangrijke daarvan is  dat het  makkelijker is om  evt. Gratis patronen met je te delen als je bij je MSN vlindertje in je profiel  enven je e.mail adres te zetten mochten we dan iets door kunnen sturen weten we waar het heen moet. 
De volgende is dat het  ook wel zo  prettig is als je je even voorstelt in het  voorstel forum zodat we ook weten met wie we te maken hebben.
En het laatste is dat het  ook wel handiger is om een eigen topic te maken als je iets anders zoekt dan dat er in een topic staat, want anders weet niemand meer wat er  in dit topic  precies gevraagd wordt en dan raken we in de war en komt er niks meer.

Bedoel je trouwens de bountiful butterflies die kan je hier  vinden.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.391 seconden.
Lang Yarns