vlinder mobiel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engel67 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 November 2012 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 November 2012 om 15:19 |
op 3 maart vorig jaar was iemand op zoek naar een patroon van een vlinder mobiel. wil hem graag maken, iemand het patroon voor mij. zou er erg blij mee zijn!!
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Engel.
Ik wil je wel graag helpen met je patronen zoeken maar er zijn 2 dingen die praktisch zijn om aan te voldoen. Een belangrijke daarvan is dat het makkelijker is om evt. Gratis patronen met je te delen als je bij je MSN vlindertje in je profiel enven je e.mail adres te zetten mochten we dan iets door kunnen sturen weten we waar het heen moet. De volgende is dat het ook wel zo prettig is als je je even voorstelt in het voorstel forum zodat we ook weten met wie we te maken hebben. Bedoel je trouwens de bountiful butterflies die kan je hier vinden. |
|
![]() |
|
engel67 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 November 2012 Status: Offline Points: 7 |
hoi.
ben net pas op deze site, dus heb er verder nog niets mee gedaan. die bounty vlinders is niet wat ik zoek. zal me even voorstellen en mijn e.mail bij invullen. gr anita
|
|
![]() |
|
ben niet zo handig met computers. weet dus niet hoe ik mijn profiel dus moet veranderen en kan de voorstelsite niet vinden. sorry maak de mooiste dingen, ben erg handig en creatief, maar computers.....
![]() |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Member Control Panel -> Profile
En dan bij 'Windows Live Messenger' je email adres invullen. Bij Diversen vind je een item 'Even voorstellen' waar je een nieuw topic in aan kunt maken, om jezelf voor te stellen. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
hihihihihihiih ik ken dat probleem hoor ik ben best wel creatief en handig met een heleboel dingen zelfs ook op de computer met Paintshop pro maar over programma's moet je me verder niets vragen hihihi
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
tja we kunnen ook niet overal even goed in zijn he
![]() ben benieuwd naar jouw creaties!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Gaaf!!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |