Action |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 November 2012 om 20:20 |
Allemaal nieuwe soorten wol bij de Action hier,en breiboeken.
Ik heb 2 boeken gekocht,sokken breien, en truien breien voor dames heren en kinderen gekocht. Groetjes Hetty.
|
|
![]() |
|
Corinac ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 November 2012 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Was vandaag nog bij de Action, maar ja wist het niet dus ook niet op gelet helaas... Kan wel een boek over breien gebruiken denk ik
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23709 |
Bij onze lagen die boekjes half onder de wol verscholen al hing er wel een prijskaartje aan het schap, vier zag ik er, ik heb ze gekocht, voor € 0,95 laat ik ze niet liggen, maar ik had de indruk dat ze hetzelfde zijn als de Zeemanboekjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Dat klopt Magtelt Zeeman heeft ze ook,maar weer anderen bij ons. Daar heb ik ook een sokkenboek en een sjaals boek weg. Groetjes Hetty.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23709 |
Ja ik zag een leuk babydekentje en ik was verkocht.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nancy_sissi ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 05 November 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 56 |
leuk om te weten dat ze in de action ook wol verkopen
ik ga morgen direct kijken welke kleuren ze hebben
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |