Cupcake slinger |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Renske1986 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 November 2012 Locatie: Dongen Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 November 2012 om 14:45 |
Hoi,
Ik ben op zoek naar het nederlandse patroon van de cupcake slinger. op deze site staat hij in het engels, maar ik kom er niet aan uit :-( kan iemand me even helpen? Thankx!
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zoek een goede vertaallijst en ga zelf aan de slag met pen en papier zou ik zeggen. Daar leer je het meest van.
Ik heb een paar patronen zelf vertaald met behulp van lijst en in het nl geschreven en daarna kun je het zo vanaf het engelse patroon maken en hoef je niet eens meer te vertalen! ![]() Let alleen even goed op of het engels of amerikaans is. Hier staat een goede vertaallijst: http://www.angelfire.com/wy/difu/haken-engels.html
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hester heeft die geloof ik gemaakt, misschien kan je haar om tips vragen
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |