haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
koereken ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 November 2012 om 21:58 |
ik zoek patroon van Karin de kameleon uit het boekje" kleine knuffels haken"
Wie stuurt het me door? Alvast bedankt magda magda.vanlangenhove@pandora.be
|
|
magda
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
patroon is gewoon te koop bij Christel krukkert op de site amigurimis.nl
Of je koopt het boekje kleine knuffels haken. Sorry dat ik zo reageer, maar dit is een patroon met copyright en mag niet doorgestuurd worden.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
hoe kom je d'r eigenlijk bij om dat hier te vragen?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Het is leuk dat je het zoekt, Maar ik snap niet goed hoe het komt om dit zo te vragen.
Er is een heleboel ellende geweest de laatste tijd i.v.m. het doorsturen van kooppatroontjes met dus copyright en zoals je zelf al zegt het komt uit het boekje van dus er staat copyright op. Daarnaast is het ook niet handig om je e.mail adres hier in het forum te zetten zo kan ieder gek het lezen en als je het in je profiel zet dan kunnen alleen ingelogde hobbydozen het lezen en krijg je dus minder spam en andere ellende. Je e.mail adres kan je in je profiel zetten bij het vlindertje van msn messenger. En daarnaast vind ik het ook wel een beetje opdringerig gevraagd. enfin ik zou je e.mailadres even uit het topic halen ter voorkoming van ellende met spam en andere rottigheid. |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
soms vind je patroontje gratis op internet, google eens op dit item ,succes met zoeken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Forumlid vanaf april 2011, 6 points, dat zegt het al. Die komt hier zelden en alleen om een patroon te scoren. Daarom weet ze niets van de copyrightproblemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Ik stuur het patroon wel door:
![]() Men neme wat wol en een haaknaald en ga haken Dit is toch genoeg?
![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |