Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wibra Isa regenboog acryl

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wibra Isa regenboog acryl
    Posted: 13 November 2012 om 10:14
Lieve dames,

Ik heb jullie hulp nodig! Na 2 jaar van haken ben ik gaan breien! En t lukt ok nog, alleen heb ik 1 'klein' probleem.. Ik dacht 8 bollen acryl nodig te hebben, maar door mijn lange armen moesten dat dus 10 bollen worden...
Ik ben in Eindhoven, Veldhoven, Best, Valkenswaard, Geldrop en Helmond alle Wibra's afgegaan.. enkele maandagen achter elkaar, omdat me steeds gezegd werd "maandag komt ie binnen" Maar helaas.. geen acryl meer te krijgen!

Hoofdkantoor gebeld, alleen in Amsterdam, Rotterdam en in Maastricht zijn nog enkele bollen te koop.. Dat is erg ver fietsen vanuit Eindhoven.. :(

Is er toevallig hier nog iemand, die mij 1 of 2bollen kan doorverkopen, die ze hebben, maar niet gebruiken?

Ik heb nu 2 prachtige lange mouwen en een achterpand klaar, en nog 1 bolletje van 50 meter over.. 

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??

Het lukt mij niet een foto van het acryl/de trui toe te voegen, maar mocht iemand dat graag willen, stuur me even een PB

Dank jullie wel alvast dames! Ik steek even een kaarsje aan voor mijn laatste hoop :P
GRX bauk
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2012 om 10:31
Welke kleur is het? Ik ga eens kijken of ik nog wat heb, maar dat kan ik je vanavond pas doorgeven.

Edit: oké ik lees nu dat het om regenboogkleuren gaat? Waarschijnlijk is dat niet degene die ik heb. Stuur maar de foto naar mij toe en dan zet ik 'm voor je hierop.
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2012 om 11:16
Zijn het die bollen die een paar weken terug te koop waren?
Ik heb er nog wel 2 liggen.
Ik heb kleur 86048 partij 68691.
Maar het verfbad maakt niet zoveel uit denk ik bij deze kleuren.
Groeten, Saartje
Back to Top
bauk View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bauk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2012 om 14:10
Heej Saartje, zelfs t kleurbad nummer is hetzelfde! Dus als ik die van je over mag nemen? Heeel graag! 

Dat zijn dus 4 bollen die hierheen komen, jeeeeej wat ben ik blij hiermee!!

Ik ga je even een PB sturen Saartje! Dankjewel!
GRX bauk
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.451 seconden.
Lang Yarns