amigurimi and more van echtstudio |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 November 2012 om 11:59 |
Hoi Hoi
wie wil wat in dit boek voor mij nakijken??
In dit boek staat hoe je een metalen ring kunt omhaken
(ik heb dit boek maar heb het helaas bij mijn vriendin laten liggen) Ik kan haar telefonisch niet bereiken en kan dus niet verder helaas Ik heb al één ring omgehaakt voor mijn oudste maar mijn jongste wil er ook één!! (uiteraard)
ik moet x aantal vasten om de ring haken met een halve vaste sluiten en dan?
ik ben steken van de boogjes kwijt
Nu kan ik eens de hele middag haken en kan ik niet verder
![]() HELP
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedoel je de ring met de vogeltjes erin?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik aan het zoeken, geen boek... Tot ik me realiseerde dat die bij mijn vriend ligt :(
Sorry, had je graag verder geholpen. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Als het de ring is van lovebirds:
122vasten Toer 2. Haak 1hv inde 1e hv.Sla 2 e en 3 e over, haak in de 4e halve vaste 8 st. Sla de 5e en 6 e over Sluit met hv in de 7e hv. Sla 8 en 9 over haak 8 st. In 10e. Sla 11 en 12 over en sluit met een hv.in de 13e hv. |
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Vraag me ook even af of je de ring met de vogeltjes bedoelt, want die omhaak je direct met 122 halve vasten, niet eerst vasten en dan sluiten met halve vasten (maar misschien gebruik je een ander formaat ring...).
De boogjes daarvan is in ieder geval: hv, dan 2 steken overslaan en in de volgende 8 stokjes, weer 2 steken overslaan en in de volgende een hv, 2 steken overslaan en in de volgende 8 stokjes, 2 steken overslaan en een hv enzovoort. Dus in steek 1 een hv, in steek 4 de 8 stokjes, in steek 7 een hv, in steek 10 de 8 stokjes etc.
|
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Haha pippie was tegelijk aan het tikken, dus nu heb je het dubbelop ;)
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ja dames enorm bedankt voor de moeite
ik ben al lekker opgeschoten (lees de ring is klaar)
Ik had de spulletjes gekocht op de kreadoe alleen niet het boekje dat had ik al
wat heerlijk dat jullie zo behulpzaam zijn!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |