Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sinterklaas

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sinterklaas
    Posted: 17 November 2012 om 12:14
We zitten voor de tv met de kindjes natuurlijk.
Wat een spanning en een enthousiastme
Geweldig die gezichtjes. Het blijft toch een geweldig feest!!

Nu maar afwachten of ze de schoen mogen zetten.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2012 om 13:03
silvia vind het toch wel heel spannend en loop elke keer weg.
om 14.00 uur komt hij hier achter ons op de parkeerplaats van het winkelcentrum.
daar gaan we zo naar toe.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2012 om 21:20
De schoentjes zijn hier gezet,,want dat heeft Sinterklaas toch echt gezegd :)

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 08:20
Hier zijn ook de schoentjes gezet en er zat ook wat in!
een playmobilpoppetje voor zoon B
een sneeuwbol voor dochter C.
en een doos met stickers voor dochter C
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 09:13
Hier ook vrolijke gezichtjes!
Voor beide kindjes 3 schrijfboekjes, een sticker boekje en chocolade munten.
Lang leve de action!!!

Volgens mijn oudste mag hij nu iedere dag de schoen zetten, ben benieuwd want daar gaat echt niets in vanavond.
Ze wachten maar tot woensdag.
Ik vind 2x in de week genoeg.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 09:20
Ik liet ze ook altijd op woensdag en zaterdag en de laatste week elke dag hun schoen zetten, maar hoe weet Sinterklaas dat dan?
Gewoon een afspraak gemaakt met hem. Wanneer heb je hem dan gezien? Net als jij een briefje in de schoen, komt het altijd goed.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 10:11
Die van mij wil iedere dag haar schoen zetten. Dat mag best, maar ik heb gezegd dat Sinterklaas het heel druk heeft met alle kindjes die hun schoen zetten en dat het heel goed kan dat hij geen tijd heeft voor haar schoen en er dus niets in zit. En dat accepteert ze gelukkig, ondanks dat ze net 4 is
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 11:10
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Hier ook vrolijke gezichtjes!
Voor beide kindjes 3 schrijfboekjes, een sticker boekje en chocolade munten.
Lang leve de action!!!

Volgens mijn oudste mag hij nu iedere dag de schoen zetten, ben benieuwd want daar gaat echt niets in vanavond.
Ze wachten maar tot woensdag.
Ik vind 2x in de week genoeg.

hier ook zo zaterdag en woensdag  Leuk toch
zo leren ze ook de kleine dingetjes waarderen soms zit er (woensdags) alleen snoepjes in
vorig jaar zaten er sokken/kniekousen in de schoen ( dat vonden ze dan wel wat minder)
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 12:18
Hier gelukkig maar 1x cadeautjes in de schoen, maar dan komt hij nog wel eens bij de grootouders, op school, ... En de jongste zit hier al een tijdje te zeggen dat de sint niet moet komen, hij wil geen cadeautjes want hij is liever stout :p 

Ze hebben hier trouwens nog maar pas hun speelgoed uitgerommeld, dat gaat dan naar de sint voor de arme kindjes... 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 12:24
Mijn ouders beweerden eerst altijd, dat het in de krant stond. Helaas voor hun kon ik met vier jaar al lezen, toen mijn zus dat op school leerde, en toen deden ze ook dat trucje van briefje in de schoen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 16:11
Ja , meestal zeg ik dat ik zwarte piet heb gezien in het winkelcentrum:)

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 20:41
En wat waren ze boos toen ik moest vertellen dat Sinterklaas niet bestond, niet het feit dat hij niet bestond. Maar dat ik gelogen had!!!! Zij mochten niet liegen en ik heb jaren lang gelogen. Ja daar sta je dan met je goeie gedrag
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns