Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

resten wol

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: resten wol
    Posted: 17 November 2012 om 21:08
Wie heeft er een leuk idee wat je van resten wol kan maken.
liefst breien kan niet haken helaas.
Mag van alles zijn ben benieuwd.

Alvast bedankt.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2012 om 21:20
Ik maak daar altijd dekentjes van.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 10:25
hoi, eh toch maar leren haken mischien?
helemaal hot, kabels om bloempotten, vazen, glazen kandelaars, glazen potten enz.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 10:29
Je kan een knuffeltje maken met al je restjes. Vinden de meeste kindjes heel erg leuk
Groetjes Teunie
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 10:31
Een kussen - lapjestas - tochtrol
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 12:13
Gestreepte kleerhangerhoesjes. Gewoon even meten, eventueel een proeflapje maken. Als het lang genoeg is, precies in het midden om het haakje heen doen en dichtnaaien. Je kunt voor het haakje een stuk punniken. Gladde kleren glijden niet meer weg en broekenhangers kunnen zo dienen voor sjaals.

Ik heb ook eens armbanden omgehaakt (kan ook gebreid), aan elkaar genaaid en die aan een omgebreide kleerhanger gehangen voor een heleboel sjaaltjes.

Je kunt aan een kleerhanger ook een gebreide lap hangen en daar zakjes aan maken voor handschoenen. Gewoon een strook en die met twee of drie naden in het midden vastzetten plus aan de onderkant.

Een bonte tafelloper van dunne wol.

Allemaal platte figuurtjes en die op een jute achtergrond vastnaaien, bijvoorbeeld sprookjesfiguren of de ark van Noach. Beetje vulling erachter meenaaien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 13:09
op garnsstudio.nl staan leuke paroontjes om kleine werkstukjes te maken voor de winter maanden. gebreid hoesje om een waxinelicht houder bv.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 08:10
je kan ook grannys haken en dan heb je een mooie restjesdeken
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 20:00
Bedankt allemaal voor de leuke ttips en ga er even over nadenken,
ben nu nog bezig aan een engeltje breien.

groetjes Petra
Back to Top
jetty70 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer jetty70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 20:45
Ik heb vorige week een kaartje gemaakt met daarop een breiwerkje van een restje. Maar goed, dan heb je echt een heel klein restje Wink
Groetjes,

Jetty

mijn hobbyblog
Pinterest
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 23:42
Ik maak dekentjes ervam
Back to Top
nancy_sissi View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer nancy_sissi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 09:10
ik maak van restjes kleine amigurumi beestjes 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns