resten wol |
Reageer ![]() |
Autheur | |
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 November 2012 om 21:08 |
Wie heeft er een leuk idee wat je van resten wol kan maken.
liefst breien kan niet haken helaas. Mag van alles zijn ben benieuwd. Alvast bedankt.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik maak daar altijd dekentjes van.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi, eh toch maar leren haken mischien?
helemaal hot, kabels om bloempotten, vazen, glazen kandelaars, glazen potten enz. |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Je kan een knuffeltje maken met al je restjes. Vinden de meeste kindjes heel erg leuk
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Een kussen - lapjestas - tochtrol
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Gestreepte kleerhangerhoesjes. Gewoon even meten, eventueel een proeflapje maken. Als het lang genoeg is, precies in het midden om het haakje heen doen en dichtnaaien. Je kunt voor het haakje een stuk punniken. Gladde kleren glijden niet meer weg en broekenhangers kunnen zo dienen voor sjaals.
Ik heb ook eens armbanden omgehaakt (kan ook gebreid), aan elkaar genaaid en die aan een omgebreide kleerhanger gehangen voor een heleboel sjaaltjes. Je kunt aan een kleerhanger ook een gebreide lap hangen en daar zakjes aan maken voor handschoenen. Gewoon een strook en die met twee of drie naden in het midden vastzetten plus aan de onderkant. Een bonte tafelloper van dunne wol. Allemaal platte figuurtjes en die op een jute achtergrond vastnaaien, bijvoorbeeld sprookjesfiguren of de ark van Noach. Beetje vulling erachter meenaaien. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
op garnsstudio.nl staan leuke paroontjes om kleine werkstukjes te maken voor de winter maanden. gebreid hoesje om een waxinelicht houder bv.
|
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
je kan ook grannys haken en dan heb je een mooie restjesdeken
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
Bedankt allemaal voor de leuke ttips en ga er even over nadenken,
ben nu nog bezig aan een engeltje breien. groetjes Petra
|
|
![]() |
|
jetty70 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 17 Mei 2011 Locatie: Fryslân Status: Offline Points: 24 |
Ik heb vorige week een kaartje gemaakt met daarop een breiwerkje van een restje. Maar goed, dan heb je echt een heel klein restje
![]() |
|
![]() |
|
denise ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Ik maak dekentjes ervam
|
|
![]() |
|
nancy_sissi ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 05 November 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 56 |
ik maak van restjes kleine amigurumi beestjes
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |