Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

schoenendoos vullen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: schoenendoos vullen
    Posted: 19 November 2012 om 16:34
de school van mijn kids gaat rond kerst schoenendozen vullen voor kinderen in het buitenland
heeft iemand van jullie hier al eens aan meegedaan??

De bedoeling is dat elk kind een doos vult met nuttige maar ook wat leuke dingen

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 17:23
bij ons doen ze dat ook elk jaar.
ik laat de kids een knuffeltje van henzelf uitkiezen die erin mag.
en dan haal ik vaak bij de action nog wat dingetjes.
-tandpasta met borstel.
-potloden met slijper.
-kleurboekje.
- popje voor meisje/autotje voor jongen.
dan kun je voor een klein bedrag al een leuke doos vullen.

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 17:40
hier doen we elk jaar in de kerk en scholen mee aan de schoenenactie. meestal eind okt/ half nov.
er werden weer 75 ingeleverd. veel kindertjes dus blij.
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 17:54
toen onze jongens nog op de lagere school zaten hebben we regelmatig meegedaan. dit jaar hebben de school en de kerk er een gezamenlijk actie van gemaakt. op dankdag (7 november) mocht de schooljeugd voordat de dienst begon hun gevulde en versierde doos voorin de kerk zetten.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 17:59
Hier is dit weekend de actie ook afgesloten.
Mijn nichtje ging ook nog bij haar tante's langs en had de doos goed gevuld.
Mijn kleinzoon van 4 deed wat speelgoed van hemzelf in de doos. 
Hier had hij wel even wat moeite mee, maar ja, delen hoort er ook bij.
Zijn moeder vulde de doos verder.

Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 19:22
Mijn neefje en nichtje deden/doen het op school. Daar werd gevraagd of ze ook een klein speelgoedje van henzelf erbij wilden doen...verder schoolspulletjes, kleurpotloden e.d.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 19:30
Mijn kinderen doen dit ook elk jaar.
De dozen zijn van het weekend juist op reis gegaan.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 19:36
Nog nooit van gehoord hier, wel een leuk idee
Wil er wel meer over weten hoe dat werkt, eens zien of ik de school van onze zoon er warm voor kan krijgen voor volgend jaar.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 13:56
Onze school heeft erop aan meegedaan, van de 700 kinderen hebben er 350 een schoenendoos ingeleverd met kleurpotloden en een puntenslijper, een puzzel of een knuffel en iets van een stukje zeep of tandenborstel enz. De doos hebben de kinderen versierd.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 19:04
Ieder jaar doen wij deze actie op school.

En inderdaad koop ik hier de zeeman en wibra leeg voor deze actie. Ook doet mijn zoon er altijd iets van zijn eigen speelgoed of knuffeltje in.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 01:02
Ik heb het idee geopperd op de school van mijn jongste, de juf vond het een leuk idee. Dus gaat goed komen !
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns