Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

One direction Please vote!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vivian12 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivian12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: One direction Please vote!
    Posted: 20 November 2012 om 21:59
Haay Hobbydooskess

Ik ben Vivian en ben 14 jr, en ben super fan van 1D! Maar zoals misschien iedereen al weet was het concert razend snel uitverkocht :( en heb ik geen kaartjes... We hebben de hele dag gehuild.. Maar de live Giel Beelen organiseerde een winactie om nog kans te maken op kaartjes, je moest een originele video maken om te laten zien dat je kaartjes wilt!

en die heb ik : http://www.youtube.com/watch?v=8TJResz_duk&feature=plcp

Dus mijn vraag klinkt een beetje awkward maar willen de lieve hobbydoosjes me helpen om toch naar het concert te gaan? door op Like te drukken bij het filmpje? En volgensmij moet je ook stemmen op de site zelf: http://giel.vara.nl/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html

Ik ben vermeld onder Vivian.

Ik sta er nu nog niet op maar ik kom er morgen wel op te staan! Bedankt! Alvast!

En ja sommige vinden dit een beetje raar... Maar! er is een maar ja, een gunst voor een gunst! Dus ga ik iets voor jullie doen! Maar dat bedenk ik nog wel en misschien willen jullie mee bedenken? Het mag van alles zijn een filmpje, een werkje (haken, breien etc) zegmaar wat jullie leuk zouden vinden!

Echt ontzettend bedankt!
-XX- Vivian
altijd is er wel wat te bedenken
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 23:01
Ik ga het morgen voor je proberen
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 10:21
Ik heb op Vind ik leuk geklikt, is dat stemmen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 13:10
Ik heb voor je gestemd op de site hoop voor je dat je bij de eerste 10 eindigt
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns