steken rechts kr?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 November 2012 om 15:01 |
Ik ben begonnen met een patroon uit Bergere de France 10/11 en daar staat bij de beschrijving van een fantasiesteek:
" 8 st. rechts kr." en " 8 st. links kr."
Voorin het patronenboek staan allerhande steken uitgelegd, maar deze helaas niet. Wordt er bedoeld steken recht en averecht kruisen?, Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen? Weet iemand misschien een instructievideo hiervan op Youtube? Ik ben al aan het zoeken geweest maar kan niets hierover vinden. |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij kabels breien moet je steken links en rechts kruisen.
Bijv. bij 8 steken rechts kruisen moet je de eerste 4 steken op een hulpnaald ACHTER het werk houden, de volgende 4 steken breien en daarna de steken van de hulpnaald. Bij links kruisen neem je de eerste 4 steken op een hulpnaamd VOOR het werk, de volgende 4 steken breien en daarna de 4 st van de hulpnaald. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O, nu snap ik het. Dank je wel.
![]() Ik heb heeeeel lang niet gebreid, maar in een grijs verleden ooit een mooie kabeltrui dus ik heb gelukkig nog hulpnaalden ervoor.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |