dames maillot |
Reageer ![]() |
Autheur | |
irenez ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 November 2012 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 November 2012 om 22:32 |
Ik ben op zoek naar een breipatroon voor een dames maillot.
Hier zou ik iemand erg blij mee kunnen maken, dus ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. met vriendelijke groet, Irene
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien op garnstudio.nl?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik kan me niet herinneren ooit een maillotpatroon gezien te hebben.
Maar als je patronen wilt ontvangen zul je je e-mailadres in je profiel moeten zetten bij messenger. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Volgens mij heeft drops een patroon van een maillot .
Hij staat aangegeven bij de garen kwaliteit fabel Je zult onder beenbedekking moeten zoeken
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ja als je op google maillot breien intikt kom je op Drops.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
er heeft ooit een kantpatroon (zeer dun garen en gaatjes) van een maillot in een handwerken of ariadne uit de 80-er jaren gestaan. Zou ik hem op moeten zoeken en inscannen. Of ben je er al uit gekomen bij garnstudio??
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |