Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Alan Dart

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mrnn View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mrnn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Alan Dart
    Posted: 25 November 2012 om 15:00
Wie kan mij helpen aan een patroon van Alan Dart en wel The Chimps tea party nr. 1 en 2
Ik zou er ontzettend blij mee zijn.
Gr. Marianne
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 18:00
ja dat snap ik, die kun je gewoon kopen op de site van Alan dart, het is een kooppatroon en mogen wij niet doorgeven
lydia wijsbroek
Back to Top
Mrnn View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mrnn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:21
Misschien kun jij me dan vertellen waar dit patroon staat op de site van Alan Dart?
Als het te koop was zou ik de vraag hier niet stellen. Ik ben er echt niet op uit om zo een patroon gratis te krijgen.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:23
ik heb ook op de site gekeken en kon het ook niet vinden!
bepaalde patronen worden niet meer verkocht op de site

misschien kun je via de site jouw vraag stellen of het patroon nog te koop is??
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:29
Originally posted by Mrnn Mrnn wrote:

Misschien kun jij me dan vertellen waar dit patroon staat op de site van Alan Dart?
Als het te koop was zou ik de vraag hier niet stellen. Ik ben er echt niet op uit om zo een patroon gratis te krijgen.

nee dan zul je toch zelf moeten zoeken, heb geen idee, vraag het op de site van AD
lydia wijsbroek
Back to Top
Mrnn View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mrnn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:41
Zo zie je maar dat je eerst zelf even moet kijken op de site voor je zo'n antwoord geeft. Het kwam erg kattig over
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:42
Het heeft ooit in een tijdschrift gestaan, ik meen Simply knitting.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:44
http://www.ebay.co.uk/itm/ALAN-DART-TOY-KNITTING-PATTERN-Chimps-Tea-Party-Food-Teapot-Fruit-Chimpanzee-/160884920745?nma=true&si=%2BSNGUCRVnwmCiZg9IRsOiZcZVbQ%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Ik  zag het op  Ebay  de link hier boven dus . kijk even op  google daar staan volgens mij meer verwijzingen.

En dit staat  er bij Raverly.

http://www.ravelry.com/patterns/library/tea-for-three

Back to Top
Mrnn View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mrnn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 19:52
Bedankt voor jullie antwoorden.
Het bod op Ebay had ik al gezien maar vanuit Nederland mocht ik er niet op bieden. Heb het geprobeerd.
Op Ravelry had ik het ook gevonden die verwijst naar oude nummers van simply knitting die al behoorlijk oud waren (2010)
Vervolgens heb ik Alan Dart zelf benaderd en die heeft gelijk geantwoord met als antwoord dat misschien in de toekomst dit patroon opnieuw op zijn site kan komen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 20:01

Zo zie je maar dat je eerst zelf even moet kijken op de site voor je zo'n antwoord geeft. Het kwam erg kattig over

enig idee waarom ik eerst voor jou moet zoeken, terwijl jij zelf ook de nodige speurtochten achter de rug hebt en pas op het laatste komt met datgene wat je zelf al geprobeerd hebt, moeten we alles dubbel gaan doen? Beetje belachelijk vindt je niet

Bovendien als je googled op simply knitting, heb je de bladen zo te pakken op diverse downloadsites, de linken naar deze sites mag ik niet doorgeven
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 20:33
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

enig idee waarom ik eerst voor jou moet zoeken, terwijl jij zelf ook de nodige speurtochten achter de rug hebt en pas op het laatste komt met datgene wat je zelf al geprobeerd hebt, moeten we alles dubbel gaan doen? Beetje belachelijk vindt je niet

Bovendien als je googled op simply knitting, heb je de bladen zo te pakken op diverse downloadsites, de linken naar deze sites mag ik niet doorgeven

WinkBig smile

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns