Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWat een week

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Wat een week
    Posted: 25 Januari 2008 om 15:21
Afgelopen vrijdag heeft de wasdroger zijn laatste was gedroogd en ben nu opzoek naar een nieuwe. Eerst even wat folders doorgekeken en alvast een selectie gemaakt . Wat een rotklus, de een is erg ,duur de ander niet wat ik wil en weer een ander ....  Nu hebben we hier in het dorp een witgoedwinkel die rechtstreeks van de fabriek leverd dus zoals ze zelf zeggen goedkoper zijn dan een ander. Ik daar op mijn fietsje naar toe, maar daar stond er alleen 1tje met zo'n slang naar buiten, en die kan ik niet gebruiken. Vandaag zouden er anderen binnen komen van rond de 200 euro (vind ik wel een leuk prijsje) Kom ik daar vraagt die kerel er ineens ruim het dubbele voor....Ik heb hem even verteld wat ie met de droger kon doen en dat ik hem dan wel ergens anders zou kopen want daar krijg je gewoon 2 jaar fabriekgarantie en bij deze kerel maar een half jaar.  Wat ben ik het zat zeg, kan ik vanavond alsnog met manlief en 2 kinderen het dorp in om een droger te zoeken.
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 15:55

Hallo Debby,

Da,s zeker vervelend, en zeker met dit weer, en dan nog kinderen.. dat schiet niet op he.

En als je er eenmaal 1 hebt, kan je ook niet meer zonder. In de zomer is het wat anders, dan kan alles lekker buiten wapperen

succes, met jullie zoektocht vanavond, er zal er vast wel 1 zijn.

groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 16:26

Hoi Debby.

dat is heel vervelend voor jou,vooral met dit weer.

Ik heb er ook 1 je wilt er niet weer zonder.

Zoekse vanavond naar een nieuwe wasdroger.

Groetjes Hetty.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 18:10
Ik heb nog maar een jaar een wasdroger,begrijp dat het zeer lastig is voor je,baalde laatst ook toen er iets mee was,Zoekse verder.
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 18:53
Succes met je zoektocht, komt vast goed!
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 19:04
rot voor bij ons hangt het aan lijnen op de gang boven.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 19:36
Ik heb er 1tje gekocht Donderdag komen ze hem brengen... Nog even een kleine week zonder maar daarna weer lekker zachte handdoeken  Als je wasdroger kapot is merk je pas hoe verwend je eigenlijk bent ja, ik hang het zomers wel buiten als het goed weer is, maar de handdoeken blijf ik in de wasdroger drogen, anders zijn het van die planken...
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2008 om 20:51
eind goed al goed
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2008 om 00:16
..........ik heb geen droger............maar met de kerst   en met al dat bezoek gind mijn wasautomaat kapot..............moest tot 2 weken geleden wachten ...ik had nog tot aug. garantie .en het was geen goedkope geweest (750 euro) maar de motor was kapot en de fabriek bestond niet meer sinds kort................heb een nieuwe gekocht  en kreeg i.v.b.m de garantie    300euro korting...............   EN NU DOET MIJN T.V HET NIET MEER     hopelijk is het een storing op de kabel.... want ook de t.v is nog maar 5jr. oud...........................en ROOSJE heeft vanavond mijn KIP (patroon van Hester) in haar BEKKIE genomen..........kon ik eindelijk na door de kamer achter haar aan te rennen--------------DE DRAAD TE PAKKEN KRIJGEN....................en stond met een kluwen in mijn handen.........en ROOSJE naar mij kijkend VAN...ik had toch  EEN KIP IN MIJN BEKKIE??????????????hahahahahaha     zo nu ga ik naar bed want morgen een drukke dag......en weer opnieuw beginnen met de KIP en haar EIEREN......
groetjes geesje
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2008 om 08:33

Ja, dat gebeurt zo hé, gaat één ding kadoek, volgt er altijd wel iets anders.

Mijn platenspeler zei "doe het zelf maar" ( krijg je zo'n moeie vingers van, al dat draaien ) en nu deze week mijn video recorder.

De kinderen zijn al even aan het vissen wat ik voor mijn 70e verjaardag wil, ik denk dat ik maar een nieuwe disco vraag  

Antonia
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2008 om 09:02

Ik hoop niet dat bij mij weer iets aan de beurt is voor vervanging....Mijn wasdroger komt donderdag en tot die tijd zing ik het nog wel even uit...In september ging mijn wasmachine kapot, een scheur in de trommel, ik had dat ding nog geen half jaar. Beneden stond alles blank...De nieuwe wasmachine hebben we nu in zo'n grote bak staan voor het geval dat.  Leuke beesten he katten en poezen ....de poes van ons moet altijd aangehaald worden als ik lekker op de bank zit te handwerken...

~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2008 om 14:36

Wat een gedoe hè als iets het niet meer doet en dan met name wasmachines e.d. Ik heb een was/droog combi gehad en de droger hield er een keer mee op. Later ook mijn wasmachine en nu heb ik geen droger meer. Ook niet erg, wel eens vervelend als je vergeten bent een kledingstuk op tijd uit te wassen.

Maar ik kan goed buiten drogen en verder als het erg regent dan hang ik het binnen op een rekje. Altijd zo gedaan, vroeger ook met de kinderen.

Ik vind die zachte handdoeken ook niet fijn afdrogen maar dat komt vast omdat ik het niet meer gewend ben 

Lekker genieten van je nieuwe droger en alle anderen die iets kapot hebben en de garantie is net voorbij, wel even aankaarten bij de zaak waar je het weghebt. Soms zijn ze heel schappelijk.

All you need is love.

Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2008 om 17:20
Ik werk op dit moment ook met wasrekjes, wel wennen, vooral voor de kinderen. Het wasrek staat op de slaapkamer van onze zoon...en staat in de weg volgens hem. Heb vandaag lekker de was buiten aan de droogmolen gehangen en ligt nu lekker fris in de kast....
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns