Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

onze kat Sepke

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: onze kat Sepke
    Posted: 25 November 2012 om 12:48
morgen moet onze kat naar de dieren kliniek ,is van de week aangereden en heeft diverse breuken oa in zijn bekken

ze willen hem eerst maandag obsreveren en dan als alles goed is dinsdag opereren

zit wel een stevig kosten plaatje aan (niet verzekerd) maar in laten salpen was voor mijn geen optie

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 13:22
oooog Hannie, wat verwarm je m'n hart...veel dieren worden nu naar het asiel gebracht omdat de dokterskosten niet te betalen zijn en hoewel ik dat vréselijk vind, begrijp ik het ook nog (een beetje) maar wat heerlijk om te lezen dat jullie beestje zo'n zorg-zaam thuis heeft, sterkte en hou ons op de hoogte!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 14:19
ik wens je veel sterkte met de poes. Het is en blijft altijd een pijnpunt als ze ziek of geownd zijn.
Ook wij hebben net een rekening van 500 euro af kunnen tikken, daar staat tegenover dat ze beloofd heeft 85 te worden. Daar gaan we voor!
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 14:39
zo spijtig als er iets me je huisdier gebeurdShocked
gelukkig dat ze het in de dierenkliniek kunnen oplossen (al kost het veel geld Confused)
mijn hondje (pincherke) is jaren geleden doodgereden,
sinds heb ik géén huisdier meer gewild ..de vorige is wel gestorven aan ouderdom..
maar toch..  is veel teveel verdriet als er iets aan komt Cry
Sonja
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 16:00
Veel sterkte met de poes zeker iets laten weten hoe het verder gaat
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 16:41
Veel sterkte dat is altijd zo vervelend als je dier iets heeft

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 21:23
ohhh wat erg, wens jullie heel veelsucces en hoop dat het meevalt voor jullie Sepke.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 22:26
heb Nala ook niet verzekerd, maar heb wel een spaarpotje voor haar,
STERKTE......Hug
groetjes geesje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 22:46
heel veel sterkte met de poes hannie en wat lief van je dat je dat voor je huisdiertje over hebt , ik zou ook niet anders doen hoor maar in deze dure tijd denken er veel mensen anders over .
Ik hoop dat alles snel veel beter is met de poes
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 11:39
Toen mijn kat geopereerd was aan een driedubbele dijbreuk, heb ik hem vier weken in een grote konijnenkooi laten bijkomen. Voor de cavia had ik nog een kleinere kooi op zolder staan. Zo kon de kat niet veel bewegen en ik kon hem aaien door het deurtje. Hij had een klein kattenbakje voor nood, maar als ik aanwezig was, gaf hij aan dat hij naar de bak moest en droeg ik hem. Als er nu weer zoiets met één van de katten zou zijn, zou ik een hondenbench huren.

De andere katten wilden namelijk gewoon naar buiten, dus de luikjes stonden open. Pardoes was de enige die zich ver van huis waagde, dus die was aangereden, de anderen kwamen niet in de buurt van auto's.

Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je kat snel weer beter is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 15:51
minder goed nieuws ,de zenuwen in zijn poot waren zo ver weg dat amputeren de enigste optie was
vanaf vandaag hebben we dus een kat met drie poten

volgens de dieren arts gaat dat prima lukken
moet hem straks ophalen en vind het best engConfused
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 16:13
Het is heel naar om te zien, maar ik heb een kat gekend die zich prima kon redden op drie pootjes. Ze sprong zelfs op tafel. Het enige is dat ze niet meer kunnen krabben aan die kant en daar zul jij mee moeten helpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 16:17
het is inderdaad naar om te zien, maar ze redden zich er prima mee, zelf vindt je het vervelender als de kat, sterkte ermee
lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 19:42
maar goddank leeft ie Hannie, wát een opluchting...sterkte verder met het wennen...zal best lukken!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 19:45
tuurlijk gaat dat lukken, een kat is een sterk beestje ;-)

Geef het eventjes tijd en je gaat een kat met 4 poten raar vinden ;-)

Succes ermee :-)

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 20:09
Ach wat naar, heel veel sterkte
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 00:55
ach wat sneu veel sterkte

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 10:09
Dit bericht krijgen is inderdaad even schrikken.
Je zult zien dat de kat er eerder aan gewend is als jij.
Sterkte in ieder geval.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 12:12
Sterkte met je patiëntje Hannie!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 13:06
hier over de deur hebben ze ook eentje met 3 pootjes , ook moeten amputeren door een ongeval . En die kat kan dus alles , die springt , die rent en noem maar op . Dus in het begin is het even wennen maar alles komt goed hoor Hannie . Lekker verwennen maar Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns