Reageer
|
| Autheur | |
Betty Kleien
Groupie
Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: pinterestPosted: 26 November 2012 om 14:18 |
|
Hoi allemaal,ik hoor jullie dikwijls over ipinteresf en heb mijzelf ook ingelogd
Maar begrijp het nog niet.Ik dacht dat het met handwerken temaken had b.v.patronen of zo maar weet nu nog niet waarom jullie het zo leuk vinden.wil iemand dat uitleggen a.u.b groet Betty
|
|
|
BettyNeijts 11
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 November 2012 om 01:15 |
|
Nee hoor het heeft niet alleen met handwerken te maken.Je kan er eigenlijk van alles opslaan en zoeken. Daarnaast zijn er zoveel mensen op pinterest dat het zoeken en vinden vaak erg leuk is en veel kan opleveren aan patronen.
Als je bv op mijn pinterest kijkt zie je verschillende boards (onderwerpen) En die boards kunnen dus heel erg variƫren van onderwerp. Ik heb bv. Haken staan met gratis patronen. Maar ook kralendingen of leuke teksten en quotes enz..
Die boards kan je aan klikken en dan gaat die open en kan je de dingen die daar in de Boards staan bekijken en Repinnen. Dit doe je door door op het plaatje te gaan staan dat je leuk vind en dan op repin te klikken dan komt het vanzelf bij jou pinterest te staan. En bij patronen heb je deze dus gelijk opgeslagen in jou pinterest. Ik doe ze vaak ook opslaan op de computer maar als je computer crashed heb je ze ook nog op pinterest. Als iemand bv heel veel leuke dingen heeft staan kan je ook op follow klikken en dan volg je dus deze persoon en hoef je niet meer te zoeken naar zijn/haar boards (onderwerpen.) te zoeken. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben anders is er vast nog wel iemand die het beter kan uitleggen. |
|
![]() |
|
hitsje
Hobbywonder
Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 November 2012 om 09:18 |
|
Heel goed uitgelegd Marielle!
Als je bij zoeken haken intikt krijgt je heel veel Nederlandse haak dingen. Je moet er gewoon mee aan de slag. Ik dacht eerst ook wat onhandig, maar als je eenmaal weet hoe het werkt is het ideaal. http://pinterest.com/hitsje/
|
|
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
![]() |
|
Betty Kleien
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 November 2012 om 12:03 |
|
hoi dames,hartelijk dank voor jullie uitleg.Daar kan ik wat mee.
groetjes Betty
|
|
|
BettyNeijts 11
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 November 2012 om 12:22 |
|
en ik heb ondervonden dat het heel handig is want vorige week moest er bij onze comp nieuwe software op omdat er een fout in zat en toen was ik dus alles kwijt wat er o.a. bij favorieten stond.
nu had ik gelukkig alle pagina's van patroontjes opgeslagen in pinterest dus dat heb ik allemaal nog anders was ik heel veel kwijt geweest, |
|
|
|
![]() |
|
Betty Kleien
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 November 2012 om 16:19 |
|
ok dames snap het nu helemaal en nog bedankt groet Betty
|
|
|
BettyNeijts 11
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 November 2012 om 23:33 |
|
graag gedaan
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |