markeerring markeerdraad |
Reageer |
Autheur | |
Virs
Groupie Lid sinds: 22 November 2012 Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 November 2012 om 15:23 |
Hallo, Wie weet wanneer en hoe je markkeerringen of draden moet gebruiken. Ik heb de markeerringen bij Hobbydoos besteld maar vind ze eigenlijk niet zo handig. Ik heb ze in een zigzagpatroon gebruikt maar ze vallen dan uit het werk en zitten niet in een steek maar om de naald. Hierdoor kwamen de zigzaggen niet allemaal boven elkaar te zitten en dat is jammer. Heel graag tips, met name voor zigzagbreisels.
Groeten, Virs
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt lusjes maken in een contrastkleur, die blijven misschien beter zitten en zijn dunner. Ze horen wel om de naald te zitten, je schuift ze op de andere naald bij het breien.
Markeerdraden zijn handig bij haken, dan kun je die draad om en om vóór en achter de steken meenemen en dan weet je wat de eerste steek is bij rondhaken. Later trek je die draad er makkelijk weer uit. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Virs
Groupie Lid sinds: 22 November 2012 Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vriendelijk bedankt Machteld.
Virs
|
|
haakes
Duizendpoot Lid sinds: 25 November 2012 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 222 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb telefoonhangers met een kraal eraan gemaakt als markeerdraad, werkte voor mij goed.
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik altijd van die hele kleine gekleurde haarelastiekjes
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Brabantia
Newbie Lid sinds: 27 November 2012 Locatie: France Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik gebruik leertjes (waar je een druppende kraan mee repareert)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op dunne naalden kun je ook de rondjes van de elektrische tandenborstel gebruiken. En bij rondhaken gebruik ik soms van die kleine gouden veiligheidsspeldjes.
|
|
wat rozengeur. |
|
Humpiedum
Duizendpoot Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat goed! Dat is een perfect idee! Binnenkort maar weer eens de borstel verwisselen en even goed poetsen, dan heb ik weer een nieuw hulpmiddel! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het moet 4 x per jaar dus dat is 4 ringetjes per gezinslid.
Ik gebruik de oude borstels na een beurt in de vaatwasser voor nagelriemcrème en moeilijke schoonmaakklusjes. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |