Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sjaal met knoop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sjaal met knoop
    Posted: 28 November 2012 om 22:00
Op internet zag ik een heel erg leuke sjaal.. 
Heb internet al af gezocht.. maar kan nergens het patroon vinden...Cry Heeft iemand toevallig dit patroon ergens gezien? Mag een kooppatroon zijn hoor.. vond hem zo leuk voor m'n nichtje! Ik hoop dat een van jullie iets weten Smile
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 07:31
lijkt me niet moeilijk een lap breien en ergens een gaatje laten waar de knop door moet
Back to Top
degros View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer degros Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 07:46
Op dropsdesign staat er een bij accessoires
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 09:05
het lijkt mij een rechthoekige lap. Aan de ene kant zit er halverwege een grote knoop en aan de andere kant maak je op de hoek een knoopsgat zodat je een asymetrische sluiting krijgt.....simpeler als gedacht?
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 09:35
Die sjaal ziet er wel erg leuk uit!
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:12
Dat klinkt simpel ja! Moet zeggen dat ik helemaal niet kan breien dus had ook geen idee eigenlijk.. Denk dat ik de foto gewoon laat zien aan mn oma en dan zal ze er wel uitkomen.. Laat em nml door haar maken Bedankt voor het meedenken!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:48
Haken met een dikke haaknaald kan ook, je kunt de maat nemen met een handdoek en dan even met veiligheidsspelden aangeven hoe lang en breed ie moet worden, in één hoek een knoopsgat haken. Je zou hem in de lengte kunnen haken met reliefstokjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 11:30
Ik vind het een schatje :)
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 19:39
Heel mooi en simpel zoals magtelt zegt met priem 10 of 12
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2012 om 18:23
HIER staat ie.. Ze zijn allemaal leuk..
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2012 om 19:13
Een hoop geld voor zo'n makkelijk patroon.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 19:47
hmmmm als je op die link kijkt kan je redelijk uitrekenen hoeveel steken je op zou moeten zetten, aantal ribbels is makkelijk te tellen.
Grote knoop op de helft aan 1 kant vastmaken en linksboven de andere kant een knoopsgat breien. Volgens mij is dat het wel een beetje??
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 19:36
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

hmmmm als je op die link kijkt kan je redelijk uitrekenen hoeveel steken je op zou moeten zetten, aantal ribbels is makkelijk te tellen.
Grote knoop op de helft aan 1 kant vastmaken en linksboven de andere kant een knoopsgat breien. Volgens mij is dat het wel een beetje??

mijn idee!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2012 om 16:24
je kunt ook gewoon een grote drukknoop erachter zetten

nia
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2012 om 23:09
Originally posted by niania niania wrote:

je kunt ook gewoon een grote drukknoop erachter zetten

nia

Dat kan ook ja, hoef je ook geen knoopsgat te maken.. al vind ik zo'n knoop erop wel mooi staan..
Morgen gaan we wss kijken voor garen en dan gaat mn moeder aan de slag hiermee.. Ik zal het resultaat hier op zetten.. Bedankt voor jullie meedenken!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.828 seconden.
Lang Yarns