sjaal met knoop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jopaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Status: Offline Points: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 November 2012 om 22:00 |
Op internet zag ik een heel erg leuke sjaal..
Heb internet al af gezocht.. maar kan nergens het patroon vinden...
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lijkt me niet moeilijk een lap breien en ergens een gaatje laten waar de knop door moet
|
|
![]() |
|
degros ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 66 |
Op dropsdesign staat er een bij accessoires
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
het lijkt mij een rechthoekige lap. Aan de ene kant zit er halverwege een grote knoop en aan de andere kant maak je op de hoek een knoopsgat zodat je een asymetrische sluiting krijgt.....simpeler als gedacht?
|
|
![]() |
|
Humpiedum ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 145 |
Die sjaal ziet er wel erg leuk uit!
|
|
![]() |
|
Jopaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Status: Offline Points: 213 |
Dat klinkt simpel ja! Moet zeggen dat ik helemaal niet kan breien dus had ook geen idee eigenlijk.. Denk dat ik de foto gewoon laat zien aan mn oma en dan zal ze er wel uitkomen.. Laat em nml door haar maken
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Haken met een dikke haaknaald kan ook, je kunt de maat nemen met een handdoek en dan even met veiligheidsspelden aangeven hoe lang en breed ie moet worden, in één hoek een knoopsgat haken. Je zou hem in de lengte kunnen haken met reliefstokjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik vind het een schatje :)
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Heel mooi en simpel zoals magtelt zegt met priem 10 of 12
|
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
HIER staat ie.. Ze zijn allemaal leuk..
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Een hoop geld voor zo'n makkelijk patroon.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
hmmmm als je op die link kijkt kan je redelijk uitrekenen hoeveel steken je op zou moeten zetten, aantal ribbels is makkelijk te tellen.
Grote knoop op de helft aan 1 kant vastmaken en linksboven de andere kant een knoopsgat breien. Volgens mij is dat het wel een beetje??
|
|
![]() |
|
mijn idee! |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
je kunt ook gewoon een grote drukknoop erachter zetten
nia |
|
![]() |
|
Dat kan ook ja, hoef je ook geen knoopsgat te maken.. al vind ik zo'n knoop erop wel mooi staan.. Morgen gaan we wss kijken voor garen en dan gaat mn moeder aan de slag hiermee.. Ik zal het resultaat hier op zetten.. Bedankt voor jullie meedenken! |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |