Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

problemen met een breipatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
heidib View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer heidib Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: problemen met een breipatroon
    Posted: 30 November 2012 om 14:30
wij hebben het patroon van model 5420, dit is een vest met slingers maar wij geraken er niet aan uit.als men in het model gaat kijken zijn er 8 slingers te zien maar als men een maat groter nodig heeft komen er 2 slingers bij, daarna moet men de zijnaad markeren en dan komt dit midden in een slinger uit en daar zit het probleem kan men verminderen in een slinger? kan er iemand misschien helpen hoe wij dit moeten oplossen?
mvg heidi
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2012 om 15:12
is het een patroon van drops?
ik kan hem nl niet vinden onder nummer 5420
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2012 om 16:31
je kunt het patroon opvragen bij Renske ,heb ik gedaan
Als ik het binnnenkrijg wil ik er wel even naar kijken ,maar ik kan niets beloven .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2012 om 16:46
Er staat duidelijk in je patroon dat je minderingen in je averechte steken moeten vallen .Ze hoeven niet in je zijmarkering te vallen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.250 seconden.
Lang Yarns