Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie wil dit uitleggen?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie wil dit uitleggen?
    Posted: 02 December 2012 om 13:51
Ik ben voorzichtig met de advent calenderscarf bezig. ik bedoel elk jaar heeft een 24 december toch?Wink dus als die  nu niet afkomt is er volgend jaar weer een 24 december. maar nu... in het patroon staat 
sl2 k1 psso.  = slip 2 stiches as if you knit, knit 1 stitch, pass slip stitch over ?????? wie wil dit uit leggen?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14084
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 13:58
Je haalt 2 steken af zonder te breien. Breit de volgende steek recht en haalt de afgehaalde steken over de gebreide steek. Volgens mij.
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 14:00
oooohhhh denk weer veel te ver na.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 14:03
lijkt me idd zo, vraag me alleen af of je dan allebei de steken moet overhalen, ik zou 2 steken afhalen, 1 breien en dan 1 over de gebreide, maar ben dan ook niet de expert Confused... jammer dat je geen fototje hebt...
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 18:01
Volgens mij klopt de uitleg van Lida! Ik heb de laatste tijd nogal wat engelse patronen gezien..
Het mooiste is om dan beide steken die je recht afhaalt ook nog achterin te steken, maar dat hoeft niet.
Ik ben ook bezig met de adventsjaal en het steekje wordt echt netjes.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 18:52
Ik brei heel veel van engelse patronen en volgens mij heeft Lida gelijk, zo zou ik het tenminste ook doen.
Even nog een Moebius afmaken en dan ga ik ook beginnen.
Waar maken jullie hem van? Ik maak hem van een heel dun bamboe garen op naalden 3 1/2 zodat het een lace sjaal wordt.
 
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 19:28
ik maak hem gewoon van wibragaren met naalden 4.wordt niet zo fijntjes maar dat kan altijd nog.
 

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns